Afaceri de la zero. Cum prinde viaţă o idee. Anda Constantin ţinteşte segmentul corporate pentru dezvoltarea brandului său de bijuterii Brăţara Succesului. „Vând bijuterii ca şi cum aş vrea să le cumpăr eu“
Anda Constantin, antreprenoarea din spatele brandului românesc de bijuterii Brăţara Succesului, are un crez după care se ghidează în această perioadă economică incertă: un produs bun se va vinde oricând.
♦ Brăţara Succesului apărea pe piaţă în 2012 la iniţiativa Andei Constantin ♦ Accentul în perioada următoare va fi pe colaborarea cu firmele pentru comenzi mai mari ♦ Peste 1.000 de produse poate face antreprenoarea în atelierul său din Capitală, aceasta fiind cea mai mare comandă de până acum.
Anda Constantin, antreprenoarea din spatele brandului românesc de bijuterii Brăţara Succesului, are un crez după care se ghidează în această perioadă economică incertă: un produs bun se va vinde oricând. Ea se ocupă de crearea de bijuterii de 13 ani, a dezvoltat pas cu pas portofoliul de produse, iar astăzi poate personaliza orice tip de bijuterie. Acum, accentul cade pe colaborarea cu firmele care vor să ofere angajaţilor cadouri durabile made in România.
„Cererea este foarte mare pentru personalizare, piaţa este încărcată de foarte multe bijuterii care sunt la fel, iar oamenii au început să meargă un pic şi către partea de suflet, ceea ce înseamnă că îşi doresc o bijuterie care să fie doar a lor, să-i ajute să evolueze. În 2025 am pornit mai puternic relaţia de colaborare cu firmele. Sunt firme care au evenimente şi vor, de exemplu, să trimită un cadou cu invitaţia la eveniment şi adaugă şi o brăţară.
Însă am avut şi clienţii mari care au cumpărat pentru Mărţişor sau Crăciun pentru angajaţi, pentru ziua bărbatului”, a spus Anda Constantin, fondatoarea Brăţării Succesului. Ea a explicat că fiecare produs are o garanţie, iar clienţii pot veni pentru reparaţii sau pentru a curăţa bijuteriile.

Clientele caută perle, cercei mai mari, iar antreprenoarea a văzut în ultimii ani o întoarcere spre feminitate în cererea de bijuterii. În zona de cadouri, produsele personalizate sunt cele mai căutate. „Atunci când ai un produs bun, n-ai de ce să-ţi faci griji. Un produs bun se va vinde oricând. Eu, de exemplu, vând bijuterii ca şi cum aş vrea să le cumpăr eu, iar eu sunt un om foarte pretenţios. Nu trebuie să simt abuzul din partea vânzătorului. Eu răspund la telefon, stabilesc o întâlnire şi oamenii prind încredere dacă eşti corect. Eu consider că fiecare are o misiune, vii cu un talent şi ai un har. Pentru mine este partea de creaţie şi dacă am rămas 13 ani pe piaţă înseamnă că ceva fac bine”, a completat Anda Constantin.
Produsele marca Brăţara Succesului se găsesc pe site-ul propriu, dar şi în târgurile de Crăciun sau de Mărţişor din centrul comercial AFI din Bucureşti. În plus, clienţii pot să vină în atelierul din Capitală şi să vadă bijuteriile, în baza unei programări. O brăţară cu şnur costă în jur de 85 de lei, iar un colier din argint poate ajunge la 150-180 lei.





Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













