65% dintre cele mai valoroase branduri sunt active pe Instagram

Autor: Ştefan Stan Postat la 19 decembrie 2013 69 afişări

Aproape două treimi din cele mai valoroase branduri din lume sunt active pe Instagram, profitând de popularitatea reţelei de socializare pentru a-şi promova produsele, scrie Mashable.

65% dintre cele mai valoroase branduri sunt active pe Instagram

Aproape toate brandurile prezente pe Instagram postează cel puţin o fotografie pe săptămână.

Între trimestrul al treilea din 2012 şi trimistrul al treilea din 2013, prezenţa companiilor pe Instagram a crescut considerabil, brandurile postând mai des şi atrăgând tot mai mulţi utilizatori (followers). 

Aplicaţia Instagram permite utilizatorilor să adauge filtre şi efecte fotografiilor şi video-urilor şi să le publice ulterior pe reţelele de socializare.

Instagram a fost cumpărată de Facebook în aprilie 2012 pentru un miliard de dolari. Aproape 32 de milioane de persoane sunt active lunar pe Instagarm, reţeaua de socializare având una dintre cele mai rapide rate de creştere a numărului utilizatorilor.

Tabelul de mai jos, creat de Mashable, preia informaţiile oferite de Interbrand, o firmă de consultanţă, şi măsoară prezenţa combinată pe Instagram a primelor 100 de branduri din lume.

Sursă foto: Statista, Mashable

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
branduri,
instagram,
retele sociale

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

/actualitate/65-dintre-cele-mai-valoroase-branduri-sunt-active-pe-instagram-11796921
11796921
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.