36.000 de persoane trec zilnic pragul Sun Plaza Shopping Center

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 octombrie 2014 139 afişări

La aproape cinci ani de la deschidere, Sun Plaza Shopping Center a ajuns la un trafic de 36.000 de persoane ce îi trec pragul zilnic, în medie, în timpul săptămânii, şi până la 50.000 de vizitatori în weekend; o creştere de 10% faţă de anul 2013.

36.000 de persoane trec zilnic pragul Sun Plaza Shopping Center

Sun Plaza are, conform reprezentanţilor companiei, cea mai mare creştere procentuală anuală a traficului din rândul centrelor comerciale din Bucureşti, situată constant la un nivel de 10%. Aşa cum arată rezultatele după al treilea trimestru din 2014, centrul comercial a înregistrat o cifră de afaceri cu 11% mai mare faţă de aceeaşi perioadă din 2013. Tot în 2014 Sun Plaza a iniţiat proiecte de reamenajare şi redecorare în care a investit peste un milion de euro.

Procentul vizitatorilor loiali a crescut de la 23% la sfârşitul lui 2010 la 64% în 2013.

În prezent categoria de vârstă cea mai întâlnită este cea de 25-44 de ani, cu un grad ridicat de educaţie, fiind reprezentată preponderent de familii tinere formate din trei membri, ceea ce defineşte Sun Plaza ca fiind o destinaţie preferată de acestea atât pentru shopping cât şi pentru petrecerea timpului liber.

Investiţiile s-au concentrat asupra reamenajării parcării, a Piaţetei Sud şi dezvoltării unor puncte de atracţie în interiorul centrului comercial, cum ar fi cel mai mare ecran full HD de interior din Europa, cu o suprafaţă de aproximativ 40 de metri pătraţi.

CBRE România a preluat administrarea Sun Plaza în septembrie 2013. CBRE are în regiune un portofoliu de peste 2,5 mil. de metri pătraţi, din care 1,5 mil. de metri pătraţi reprezintă centre comerciale. Echipa de asset management a CBRE depăşeşte 400 de specialişti în 6 ţări.

Până la sfârşitul anului ar urma să deschise toate cele 24 de magazine adăugate mixului, ocupând o suprafaţă totală de 3.000 de metri pătraţi. Printre noile branduri adăugate până în prezent în portofoliul centrului comercial se numără Tom Tailor, Timeout, Kenvelo, Ziggo, Crabtree & Evelyn, The Body Shop, Salamander, Bijoux Brigitte, DM Droguerie.

Sun Plaza Shopping Center, aflat în sudul capitalei, este un proiect dezvoltat şi deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria. Deschis în februarie 2010, centrul comercial Sun Plaza are peste 130 de magazine între care Cora, Baumax, H&M, Zara, Cinema City (cu 15 ecrane), o zona dedicată pentru bowling, o terasă de vară aflată la înălţime şi numeroase restaurante cu bucătărie variată.

Sun Plaza deţine o suprafaţă închiriabilă de 81,000 m2 şi peste 210.000 de m2 suprafaţă construită. Centrul are o capacitate de 2,000 de locuri.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
sun plaza,
shopping,
trafic,
vizitatori
/actualitate/36-000-de-persoane-trec-zilnic-pragul-sun-plaza-shopping-center-13479096
13479096
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.