Rock, retail şi rigoare: povestea lui Alex Bratu, liderul care a dus JYSK la peste 1,25 mld. lei
Alex Bratu, Country Director, JYSK România & Bulgaria, a fost votat de reprezentanţi ai mediului românesc de afaceri pentru clasamentul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN România, unde anul acesta ocupă locul trei.
Cariera în retail a lui Alex Bratu a început în 2004, după o „aventură antreprenorială destul de intensă”, din care a învăţat importanţa concentrării pe ceea ce cunoşti bine, nu pe domenii noi. Deşi a pornit pe drumul Dreptului, a fost dintotdeauna atras de muzică, pasiune pe care a explorat-o de-a lungul anilor.
A visat să fie artist rock – a lansat trei albume, a cântat piese compuse de el şi a produs videoclipuri –, iar astăzi conduce expansiunea unuia dintre cele mai puternice branduri de home & deco din regiune, rol pe care îl are de mai bine de 16 ani. Jysk România a ajuns în 2024 la o cifră de afaceri de circa 1,25 miliarde de lei şi are un număr mediu de 1.072 de angajaţi, potrivit datelor publice disponibile.
Sub conducerea sa, JYSK a continuat extinderea reţelei în oraşe mici şi medii, mizând pe disciplinele nordice: rigoare, simplitate şi grijă pentru detalii. Strategia sa este de a creşte constant, fără excese, consolidând cultura organizaţională şi echilibrul între performanţă şi oameni.
Succesul în retail nu vine dintr-o cursă pentru profituri rapide, ci dintr-un echilibru atent între oameni, procese şi rezultate. Poţi avea cele mai bune produse şi cele mai frumoase magazine, dar fără o echipă implicată nu construieşti nimic durabil.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













