Şase ani de Afaceri de la Zero şi primii noştri milionari. Din Neamţ în toată lumea: producătorul de tonete şi panouri publicitare pe roţi BizzOnWheels trimite toată producţia la export. „Piaţa din SUA este cea mai bună“
BizzOnWheels, producător de tonete şi panouri publicitare pe roţi, care are o unitate de producţie în Trifeşti, judeţul Neamţ, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 2,4 milioane de lei trimiţând toată producţia la export. Businessul a fost pornit în 2010 de Ovidiu Teofănescu, deşi avea această idee de acum mai bine de 15 ani.
♦ Afaceri de la Zero a împlinit şase ani în luna mai a acestui an, iar pentru a marca o întreagă generaţie de mici antreprenori, am decis să îi căutăm pe primii „noştri“ milionari, în lei sau în euro. Avem şi un disclaimer de oferit înainte de orice text în care îi vom prezenta pe „Milionarii de la Afaceri de la Zero“. Scopul lor nu a fost milionul, ci modul în care reuşesc să construiască ceva pornind de la nimic urmând vise, pasiuni, nevoi, idei. Milionul, în cazul lor, este al proiectelor pe care le-au creat şi care au convins consumatorii, nu este un cont al lor în vreo bancă.
BizzOnWheels, producător de tonete şi panouri publicitare pe roţi, care are o unitate de producţie în Trifeşti, judeţul Neamţ, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 2,4 milioane de lei trimiţând toată producţia la export. Businessul a fost pornit în 2010 de Ovidiu Teofănescu, deşi avea această idee de acum mai bine de 15 ani.
„Noi trimitem toată producţia la export. Momentan avem site-ul doar în engleză şi vrem să îl traducem în mai multe limbi astfel încât să avem acces la mai multe pieţe. Noi vindem inclusiv în SUA, în toată Europa, Emiratele Unite, Qatar etc. Până acum m-am concentrat pe producţie, am pus totul la punct, dar vreau să mă concentrez pe marketing astfel încât să creştem vânzările“, a spus Ovidiu Teofănescu.
El a creat o fabrică care produce de la zero aceste magazine mobile şi panouri publicitare pe roţi. S-a axat pe export pentru că legislaţia din România este mai dificilă din punctul de vedere al comerţului stradal, comparativ cu cea din Statele Unite de exemplu, unde un astfel de cart poate fi observat la orice pas.
„Am stabilit nişte platforme standard de produse pe care le adaptăm pe nevoile clienţilor. Aici practic în magazinele astea mobile putem adapta aproape pe orice tip de de business, indiferent că la vânzare sunt produse alimentare, băuturi, îngheţată etc. Practic, orice companie ar putea avea un astfel de cart pentru evenimente, pentru promovare etc.“
El adaugă că un astfel de business este foarte permisiv prin prisma logisticii. Prin intermediul site-ului bizzonwheels.com clienţii comandă produsul dorit, iar el îl livrează în toată lumea. Practic, nu are nevoie de un depozit.
Afaceri de la Zero a strâns în cei şase ani de viaţă ai proiectului realizat de Ziarul Financiar şi susţinut de Banca Transilvania peste 1.500 de
poveşti care arată o Românie care munceşte, o Românie pricepută, atentă, implicată în business şi în nevoile comunităţii. Platforma Afaceri de la Zero le-a ascultat vocea şi povestea atunci când erau prea mici să fie luaţi în seamă, le-a dat încredere că se poate, că şi atunci când ai o cifră de afaceri de 10.000 sau 20.000 de euro, când nu ai marketing şi nici nu îţi poţi permite influenceri, ai totuşi un loc în care să îţi spui povestea, un loc în care îi vezi şi pe alţii ca tine, în care legi prietenii şi parteneriate.
Dacă doriţi să revedeţi:
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













