Într-o vreme în care accentul se pune, indiferent de domeniu, pe inovaţie, Allianz-Ţiriac Asigurări şi-a propus, împreună cu agenţia de employee experience Exploratist, să aducă acest trend şi în relaţionarea cu echipa, având ca scop deopotrivă îmbunătăţirea experienţei angajaţilor şi performanţa companiei. La ce metode poţi apela pentru a inova comunicarea internă?...
citește mai mult
Dincolo de ofertele salariale şi pachetele de beneficii, un aspect important care contribuie la consolidarea relaţiei dintre o organizaţie şi angajaţi este comunicarea internă, menită să le ofere acestora o experienţă bună în cadrul companiei. Pentru planificarea şi implementarea unor experienţe pozitive pentru angajaţi, Coca-Cola HBC România colaborează cu un...
citește mai multPe fondul schimbărilor majore legate de mediul de lucru apărute în ultima vreme, ALLIANZ-ŢIRIAC ASIGURĂRI a decis să implementeze un amplu proiect de back-to-office, realizat în parteneriat cu Exploratist. Care au fost paşii urmaţi pentru a uşura tranziţia angajaţilor companiei către întoarcerea la birou? „Un lucru e cert: mediul de lucru post-pandemic continuă...
citește mai multPrezentă de cinci ani pe plan local, platforma de tranzacţionare online CAPEX.com şi-a dezvoltat o cultură axată pe expertiză, inovare, performanţă, învăţare continuă, ambiţie şi crearea unei comunităţi căreia angajaţii să simtă că îi aparţin. În sprijinul acestei strategii, compania a decis să apeleze şi la serviciile de employer branding şi employee experience...
citește mai multPentru proiectele complexe şi de impact este nevoie de expertiză completă şi de resurse inovatoare de creare şi implementare. De aceea, pentru organizarea primului eveniment de amploare în format fizic din 2023, după 3 ani de întâlniri online, HEINEKEN a apelat la Exploratist, prima agenţie locală de employee experience din România. Care a fost rezultatul? „Conferinţa...
citește mai multCând vine vorba de proiecte inovatoare, echipa agenţiei de employee experience Exploratist are o paletă largă de idei. Printre acestea s-a numărat şi ultimul eveniment organizat în 2021: EverGreen Fest. Ce formă a luat acesta? Lansat sub umbrela unui concept de festival, EverGreen Fest este un eveniment de trei zile adresat mai multor grupuri ţintă – echipa HEINEKEN...
citește mai multÎn ciuda pandemiei, în companii lucrurile merg înainte, fie că vorbim de şedinţele zilnice sau de petrecerile de Crăciun, chiar dacă migrarea spre online a schimbat modul în care acestea se desfăşoară. Iar evenimentele corporate nu fac excepţie. Cu o echipă numeroasă, formată din peste 3.500 de angajaţi, consultanţi în vânzări şi colaboratori, din...
citește mai mult