People first

People First. Back in offline

20 feb 2023

Pentru proiectele complexe şi de impact este nevoie de expertiză completă şi de resurse inovatoare de creare şi implementare. De aceea, pentru organizarea primului eveniment de amploare în format fizic din 2023, după 3 ani de întâlniri online, HEINEKEN a apelat la Exploratist, prima agenţie locală de employee experience din România. Care a fost rezultatul?

„Conferinţa Anuală HEINEKEN este cel mai important eveniment pe care îl organizăm în companie pentru echipa noastră şi ne-am bucurat enorm că am avut din nou ocazia de a-l organiza offline anul acesta, după trei ani de întâlniri online. Am simţit cu totul altfel energia şi vibe-ul optimist manifestate de colegi la evenimente”, spune Ana Crivăţ, Director of Corporate Affairs, HEINEKEN România, despre evenimentul START 2023. Întins pe parcursul a cinci zile, cu peste 1.100 de participanţi, evenimentul a constat într-o serie de conferinţe organizate în patru locaţii: la Bucureşti, Miercurea Ciuc, Ungheni şi Craiova.

Motivaţia din spatele său a fost aceea de a „celebra rezultatele de business din anul precedent şi pentru a prezenta strategia din anul următor, dar mai ales pentru a ne conecta unii cu alţii şi a sărbători împreună bucuria autentică de a fi împreună”, adaugă Ana Crivăţ. „Sunt deja multe studii care arată că motivarea angajaţilor este mult influenţată de încrederea pe care aceştia o au în misiunea companiei sau a brandului pentru care lucrează. În momentul în care, o dată pe an, ne reunim toţi şi trăim aceste valori într-o experienţă imersivă cu brandurile şi strategia noastră de creştere, cu siguranţă şi nivelul de employee engagement, determinare şi motivare va fi mai mare.”

La rândul său, Silviu Andrei Petran, Managing Director al Exploratist, spune că „puterea evenimentelor experienţiale constă în crearea unor experienţe de mare impact, pe care participanţii să le trăiască intens şi să le împărtăşească cu cât mai mulţi oameni. Pentru că sunt interactive, îmbină umanul cu tehnologia, apelează la toate cele cinci simţuri şi generează emoţie, aceste experienţe sunt foarte engaging. Oamenii sunt entuziasmaţi, energizaţi, ţin minte cum s-au simţit, iar această conexiune emoţională îi implică, îi motivează, îi inspiră, consolidează conexiunea lor cu brandul şi compania”. Exploratist este prima agenţie locală de employee experience din România care livrează integrat servicii şi produse de HR, marketing şi digital menite să acopere toate etapele parcurse de angajaţi într-o organizaţie.

„Puterea evenimentelor experienţiale constă în crearea unor experienţe de mare impact, pe care participanţii să le trăiască intens şi să le împărtăşească cu cât mai mulţi oameni. Pentru că sunt interactive, îmbină umanul cu tehnologia, apelează la toate cele cinci simţuri şi generează emoţie, aceste experienţe sunt foarte engaging.”

Silviu Andrei Petran, Managing Director al Exploratist


 

HEINEKEN CONTINUĂ CĂLĂTORIA ALĂTURI DE EXPLORATIST

HEINEKEN şi Exploratist nu se află la primul parteneriat. „Suntem în al doilea an de colaborare, după ce am lansat împreună, anul trecut, strategia EverGreen. Evenimentul a adus la viaţă conceptele strategiei într-un mod puternic ancorat în ADN-ul companiei, ceea ce l-a făcut să devină un studiu de bună practică în organizaţie”, spune Ana Crivăţ. Potrivit ei, abordarea neconvenţională şi inovatoare a echipei Exploratist generează un nivel ridicat de engagement în rândul colegilor şi partenerilor de business ai companiei pe care o reprezintă. „Prin formatele de evenimente propuse, reuşesc să pună focusul pe oameni, să îi facă să se simtă în centrul evenimentului, iar pentru noi acest lucru este foarte important.”

În opinia sa, pentru un parteneriat de succes este nevoie de înţelegerea profundă a culturii companiei şi a nevoilor personalizate de comunicare, dar şi de un nivel de engagement ridicat între membrii echipelor de proiect, vorbind aici de ambele părţi implicate.

Din cadrul evenimentului START 2023, care s-a adresat întregii organizaţii, nu au lipsit discursurile, prezentările interactive, activările de brand şi conţinutul video, menite să îi apropie pe angajaţi de cultura organizaţională şi să consolideze relaţia dintre colegi. Ana Crivăţ este de părere că de nelipsit dintr-un astfel de eveniment sunt, cu siguranţă, creativitatea, inovaţia şi ancorarea conceptului de eveniment în strategia companiei. „Este absolut necesar ca echipa (responsabilă de organizare – n. red.) să fie creativă, dar în acelaşi timp şi foarte bine organizată, cu atenţie la detalii şi la structura de ansamblu.” Dincolo de acestea, crede că este important ca agenţia care se ocupă de eveniment să aibă şi un nivel foarte bun de înţelegere a strategiei clientului şi a obiectivelor de employee engagement, pentru a le putea transpune în mod creativ în conceptele de eveniment. De asemenea, e de părere că un nivel bun de empatie între client şi agenţie este întotdeauna necesar pentru ca totul să iasă conform planului, chiar peste aşteptări.

Despre modul în care s-au schimbat nevoile companiei pe care o reprezintă cu privire la organizarea evenimentelor în care sunt implicate echipele în ultimii ani, Ana Crivăţ susţine că „suntem atenţi la modul în care organizatorii de evenimente şi-au adaptat implementarea capabilităţilor la cerinţele noilor contexte, acordând, spre exemplu, o atenţie deosebită măsurilor de protecţie sanitară şi siguranţă în organizarea evenimentelor”.

„Un eveniment spectaculos, aşa cum a fost conferinţa anuală HEINEKEN 2023, le arată colegilor că reuşim să ne manifestăm misiunea, aceea de a crea Bucuria Autentică de a fi Împreună, şi îi determină să dea startul unui an de succes în HEINEKEN România, cu energie şi optimism.”

Ana Crivăţ, Director of Corporate Affairs, HEINEKEN România

             

 

O campanie Business Magazin si   

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.