Sa curga berea pe TV
Companiile din industria berii au investit 164 de milioane de euro in publicitate in primele zece luni ale anului, in crestere cu peste 18% fata de anul precedent, conform datelor Alfa Cont Mediatrack.
Companiile din industria berii au investit 164 de milioane de euro in publicitate in primele zece luni ale anului, in crestere cu peste 18% fata de anul precedent, conform datelor Alfa Cont Mediatrack.
Chiar si in conditiile in care principalii jucatori si-au marit bugetele de promovare pe fondul derularii Cupei Mondiale din Germania,
Pe locurile urmatoare s-au aflat Ursus Breweries, cu peste 40 de milioane de euro investiti in publicitate in primele zece luni ale anului, fata de 35 de milioane de euro anul precedent si Interbrew, cu 35 de milioane de euro (fata de 32,5 milioane de euro in urma cu un an). Ca pondere in volumul total al bugetelor de publicitate,
Numarul inserturilor publicitare a crescut la randul sau in primele zece luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2005, de la mai putin de 78.500 la aproape 93.000 de spoturi. Conform principalilor jucatori din domeniu, piata berii din
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro