IN THE SPOTLIGHT

Postat la 10 aprilie 2007 1 afişăre

IDEEA: Trimitem mai mult decat bani

CLIENT: Western Union Romania

BRAND: Western Union

AGENTIA: Next Advertising

CANALE: TV

 

Western Union a lansat pe 29 martie prima campanie de imagine 100% romaneasca, realizata de agentia Next Advertising. Sub sloganul "Aproape de acasa", spotul "Contraste" prezinta o situatie de viata  in care o familie traieste despartita pentru a castiga o viata mai buna. In acest context, banii trimisi familiei devin mai mult decat bani, reprezentand un suport al sperantei.

 

Pastrand modelul clasic de executie Western Union, cel al ecranului impartit in doua, echipa Next Advertising a reusit sa aduca un element de noutate. De data aceasta, cele doua parti ale ecranului interactioneaza. Efortul celui plecat in strainatate, prezentat in partea stanga a ecranului, schimba in mai bine viata familiei, prezentata in partea dreapta a ecranului. Pentru realizarea campaniei, Western Union a alocat un buget de 80.000 de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1008830
1008830
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.