De la Gradinita direct la Cannes

Postat la 22 mai 2007 1 afişăre

Gradinita, un proiect al biroului Cannes in Romania, si-a ales "copiii" ce o vor reprezenta la Festivalul International de Publicitate Cannes Lions 2007. Cea de-a 54-a editie a festivalului celor mai bune idei se va desfasura intre 17-23 iunie.

Gradinita, un proiect al biroului Cannes in Romania, si-a ales "copiii" ce o vor reprezenta la Festivalul International de Publicitate Cannes Lions 2007. Cea de-a 54-a editie a festivalului celor mai bune idei se va desfasura intre 17-23 iunie.

 

In urma interviurilor succesive, Adina Basag si Diana Cristea formeaza echipa care va reprezenta tanara Romanie. Celelalte doua echipe finaliste ale acestei competitii - Safari team  cu Stefan Gutue si Laszlo Kovacs si echipa formata din Catalina Raileanu si Alexandra Anghelache - vor participa la toate seminariile, workshopurile, expozitiile si proiectiile festivalului.

 

Filosofia Gradinitei, scoala alternativa de gandire creativa, este aceea de a genera ierarhii valorice si de a cultiva viitoarele elite din publicitate. Principiul pe care se bazeaza este "putin si bun", principiu care se reflecta si in selectarea echipelor finaliste ale competitiei Young Creatives. Alegerea s-a facut in spiritul Cannes Lions si a urmarit descoperirea si cultivarea acelor tineri cu potential real pentru performanta. 

 

Anul acesta, in afara de Roger Hatchuel Academy si Young Creatives, a fost adaugat un nou proiect pe lista celor care ii vizeaza pe tineri. E vorba de «15 pentru Cannes». Aproape 20 de tineri se vor bucura de oportunitatea frecventarii acestei scoli a Rivierei care impulsioneaza anual, la nivel global, evolutia industriei de comunicare.

 

"Mi-am fixat un obiectiv curajos: sa pregatesc, prin folosirea oportunitatilor locale, dar si cele ale Cannes-ului, o noua generatie de comunicatori: pasionati, fara limite auto-impuse candvine vorba de cunoastere. Mai putin aplecati catre interesele de moment si mai motivati de performante," considera Teo Migdalovici, reprezentantul festivalului in Romania.

 

Gradinita selecteaza anual echipe de tineri cu potential, confirmati ulterior si de alte competitii. Industria nu ramane niciodata indiferenta la performantele lor. Pasul urmator, post-festival, e afilierea echipelor finaliste la agentii care fac parte din Gradinita, un mediu propice recrutarii.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
De la Gradinita direct la Cannes
/media-marketing/de-la-gradinita-direct-la-cannes-1009287
1009287
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.