Un fost corporatist a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească

Autor: Ioana Matei Postat la 16 octombrie 2015 714 afişări

Un fost corporatist a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească

Laurenţiu Bănescu şi-a propus împreună cu partenerul său, Alexandru Geamănu, să revitalizeze tradiţia producţiei de bere în micile fabrici locale şi să facă loc mărcii Zăganu, produsă în cadrul microberăriei Fabrica de Bere Bună.

Laurenţiu Bănescu a absolvit Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune în cadrul Academiei de Studii Economice în 2001 şi, după absolvire, a lucrat vreme de zece ani pentru mai multe companii multinaţionale, printre care Coca-Cola, Red Bull, Henkel şi Tuborg.

„Ne-am identificat cu zăganul, o pasăre vânată până la dispariţie, atât datorită proximităţii de vârful Zăganu, unde se află microberăria, cât şi printr-o paralelă cu faptul că fabricile mici de bere din România au dispărut asemenea zăganului“, descriu Laurenţiu Bănescu şi Alexandru Geamănu alegerea numelui produsului creat prin start-up-ul lor, prin care au vândut primele beri marca Zăganu în 2013.

Cei doi au investit 250.000 de euro în aceasta şi au ajuns la break-even după un an de activitate.  

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bere,
marca,
fabrici,
zaganu,
romaneasca,
romania
/lideri/un-fost-corporatist-a-creat-de-la-zero-propria-marca-de-bere-100-romaneasca-14844853
14844853
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.