TINERI MANAGERI DE TOP: Cum mentine Laura Samson cota de piata a Mio Technology cand recesiunea loveste IT-ul

Autor: Roxana Cristea Postat la 02 iulie 2011 81 afişări

Desi a terminat Facultatea de Stiinte Politice, Laura Samson lucreaza de zece ani in domeniul IT.

"Am avut diferite locuri de munca in companii multinationale din domeniul IT: Philips, LG si acum in Mio", spune ea, adaugand ca multinationalele sunt locul perfect pentru a te dezvolta, pentru a invata, a observa alte culturi si moduri de gandire. "Am lucrat in companii asiatice, iar cultura, felul lor de a gandi si de a pune problema m-au fascinat".Cea mai mare realizare in Mio Technology, unde Laura Samson ocupa functia de country director Central- Eastern Europe, a fost faptul ca a reusit sa mentina cota de piata, in conditiile in care criza a afectat destul de puternic majoritatea companiilor din IT.

"Eu nu am prins momentul de euforie cand se vindea orice, oricand, oricum", afirma Samson. "Am intrat in Mio chiar in momentul cand a inceput criza. Practic a trebuit sa ne orientam repede si sa gasim niste variante rapide de a corela investitiile cu vanzarile." Cand vinzi, ai doua tinte, fie de profitabilitate, fie de cota de piata; "Noi am reusit sa combinam aceste doua lucruri, sa tinem cota de piata fara sa pierdem bani", declara ea. De fapt, avand in vedere cat de dinamic si de schimbator este domeniul, "intampinam momente de criza mereu, insa nu am cedat pana acum, afirma Samson.

Anul trecut scopul principal al companiei a fost sustinerea unui business sanatos si mentinerea pozitiei de lider pe piata GPS. Aceste lucruri s-au intamplat in conditiile unui nivel scazut al pietei si ale cresterii agresivitatii competitorilor atat in zona de pret, cat si in ceea ce priveste servicii adaugate procesului de vanzare, post-vanzare sau in zona de marketing. "Acum, la inceput de 2011, putem spune ca Mio si-a indeplinit ambele teluri", spune zambind Samson, care utilizeaza GPS-ul doar atunci cand pleaca la drum lung.



BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.

Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tineri-manageri-de-top-cum-mentine-laura-samson-cota-de-piata-a-mio-technology-cand-recesiunea-loveste-it-ul-8394466
8394466
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.