Tanara care are un rol important în crearea şi implementarea strategiei de marketing a celui mai cunoscut sistem de operare al tuturor timpurilor

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 17 octombrie 2015 859 afişări

Tanara care are un rol important în crearea şi implementarea strategiei de marketing a celui mai cunoscut sistem de operare al tuturor timpurilor

De peste 15 ani în industria IT&C, Oana Terteleac joacă un rol activ în crearea şi implementarea strategiei de marketing a celui mai cunoscut sistem de operare al tuturor timpurilor – Windows. Înainte de a intra în echipa Microsoft, Oana Terteleac a fost implicată în promovarea unor proiecte complexe pentru companii locale, de la cablare structurată, generatoare electrice şi infrastructură de stocare a datelor şi până la servicii de arhivare electronică şi de dezvoltare de aplicaţii software.

Microsoft este prima companie multinaţională din CV-ul. În septembrie 2014 Terteleac a preluat poziţia de Windows business group lead, devenind responsabilă cu întregul proces de planificare şi execuţie pentru activităţile care susţin ecosistemul bazat pe sistemul de operare Windows. Schimbarea a însemnat o nouă abordare faţă de piaţa din România, dar şi faţă de parteneri şi clienţi.

Oana Terteleac este absolventă a Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi deţine o diplomă de Masterat în Administrarea Afacerilor Comerciale în cadrul Facultăţii de Comerţ a ASE. „Cred că factorul determinant pentru o viaţă profesională de care să fii mândru este să nu îţi doreşti o carieră de dragul carierei, să nu îţi doreşti să fii manager pentru că acesta este idealul la care ai fost învăţat că e bine să aspiri. Avem o inflaţie de manageri şi mult prea puţini profesionişti, care produc o schimbare cu adevărat relevantă. Iar atunci când îţi doreşti să fii cu adevărat bun în ceea ce faci, poţi realiza lucruri incredibile. Nu simt încă o chemare din partea ideii de antreprenoriat, mai am multe de învăţat din această călătorie care abia a început“. 

Urmărește Business Magazin

/lideri/tanara-care-are-un-rol-important-in-crearea-si-implementarea-strategiei-de-marketing-a-celui-mai-cunoscut-sistem-de-operare-al-tuturor-timpurilor-14845192
14845192
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Cu cât a crescut economia în T2. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.