Monica Iavorschi a transformat un brand de frigidere într-unul de electrocasnice

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 27 noiembrie 2012 119 afişări

Chiar când criza începuse să-şi facă simţite efectele, Monica Iavorschi a preluat funcţia de director general al Arctic, iar experienţa sa în cadrul companiei depăşeşte zece ani.

Spune acum că ar fi putut să numească momentul în care a preluat mandatul de conducere al companiei nepotrivit, dar este încredinţată că a fost mai degrabă vorba de noroc, pentru că în ciuda evoluţiei economice nefaste compania pe care o conduce a evoluat bine. La începutul carierei, timp de patru ani, a acumulat experienţă în domeniile de relaţii cu clienţii şi analiză financiară în cadrul Avon, iar din 2001 s-a angajat la Arctic, unde iniţial a deţinut funcţia de marketing manager.

În 2002 a fost numită director de marketing şi vânzări. "Lecţia mea în viaţa de manager este că aproape orice se învaţă şi orice abilitate ţi-o poţi câştiga dacă vrei şi dacă munceşti pentru asta." În ultimii trei ani producătorul de electrocasnice a fost una dintre puţinele companii din România care a continuat să facă angajări, a investit, a crescut producţia şi exportul. Între proiectele sale de suflet cel mai drag îi este extensia de brand Arctic, care a coincis cu un moment important în istoria companiei: trecerea de la marca de aparate frigorifice la marca de electrocasnice, ce cuprinde şi maşini de spălat rufe, aragazuri, hote şi aspiratoare.


Business Magazin a lansat luni, 12 noiembrie 2012, a treia editie a catalogului 100 CEI MAI ADMIRATI CEO DIN ROMANIA. Detalii aici.

Urmărește Business Magazin

/lideri/monica-iavorschi-a-transformat-un-brand-de-frigidere-intr-unul-de-electrocasnice-10353396
10353396
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.