Este responsabilă de coordonarea activităţilor de marketing pentru România, Bulgaria, Grecia, şi activitatea ce ţine de marketing pentru ţările adriatice & Moldova

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 01 august 2015 303 afişări

Este responsabilă de coordonarea  activităţilor de marketing pentru România, Bulgaria, Grecia, şi activitatea ce ţine de marketing pentru ţările adriatice & Moldova

De circa doi ani, Anca Stroe este responsabilă de coordonarea a 13 oameni şi a activităţilor de marketing pentru România, Bulgaria, Grecia, şi activitatea ce ţine de marketing pentru ţările adriatice & Moldova.

Absolventă a Facultăţii de Limbi Străine, în cadrul Universităţii Bucureşti, Anca Stroe a urmat şi Institut Superieur d’Interpretation et Traduction (Paris) şi cursurile unui master de comunicare în cadrul SNSPA. A început să lucreze în cadrul Danone în 2006, ca brand manager pentru Actimel şi Danfruit, iar trei ani mai târziu a devenit brand marketing manager pentru Activia şi Actimel, pentru România şi pentru Moldova.

Ea şi-a început cariera în marketing şi comunicare în 1999 şi a lucrat pentru companii precum Elite România sau Johnson România. Un moment important pentru dezoltarea sa a fost când a preluat coordonarea activităţilor de marketing din Europa de Sud-Est. „E foarte interesant să lucrezi pe mai multe pieţe, să vezi obiceiuri de consum diferite, echipe care lucrează între ţări, să asiguri spiritul de echipă fără a avea întotdeauna proximitate cu cei cu care lucrezi.

A fost o provocare interesantă şi m-a ajutat să mă dezvolt, să descopăr noi abordări şi soluţii.“ În opinia sa, cele mai dificile momente, dar şi cele mai interesante, sunt începuturile, care vin nu doar cu entuziasmul oricărui nou pas, dar şi cu o bună parte de necunoscut. „E întotdeauna loc de explorare în faţa unei noi realităţi, de reacţii noi, de eşecuri şi de realizări, e un spaţiu alb în care construieşti pas cu pas. Pe mine m-a ajutat de fiecare dată faptul că învăţ repede, mă adaptez, şi în final văd în momentele dificile lecţii preţioase.“

Anca Stroe spune că pe termen lung îşi doreşte să continue cariera la nivel internaţional şi să-şi păstreze dorinţa de a progresa.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
romania,
coordonare,
manager
/lideri/este-responsabila-de-coordonarea-activitatilor-de-marketing-pentru-romania-bulgaria-grecia-si-activitatea-ce-tine-de-marketing-pentru-tarile-adriatice-moldova-14659651
14659651
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.