A pornit de la o agenţie de turism clasică „la stradă“, iar acum are un business care vizează vânzări de peste 40 de milioane de euro

Autor: Dorin Oancea Postat la 01 august 2015 658 afişări

A pornit de la o agenţie de turism clasică „la stradă“, iar acum are un business care vizează vânzări de peste 40 de milioane de euro

Remus Vişan a ales calea antreprenoriatului imediat după finalizarea Facultăţii de Turism din Timişoara, având deja 4 ani de experienţă în turism, într-o agenţie locală. Venit în Bucureşti, a început businessul de turism cu o agenţie clasică, „la stradă“.

La momentul respectiv, conceptul agenţiei se baza pe organizarea de excursii către destinaţii „testate“ de Vişan, care nu se găseau încă în oferta competiţiei pentru bucureşteni: revelioane în Maramureş, sejururi în Croaţia sau revelioane la Praga.  „Ulterior, am ajuns la o limită, am simţit că nu mai putem creşte. Ne-am  dat seama că nu vindem bilete de avion, care reprezentau un business controlat de agenţiile mari şi de companiile aeriene, cu vânzări masive pe contracte corporate.

Nimeni nu ştia care e piaţa clienţilor individuali, ce potenţial are şi cum să ajungi la ei. Tot atunci, în 2005, internetul începuse să prindă avânt în Bucureşti, noi eram dependenţi de el, aşa că ne-am întrebat dacă mai sunt şi alţii ca noi. Decizia s-a luat imediat, am ales rapid partenerul IT – Zitec – şi am lansat Paravion.ro“, povesteşte Vişan.

În 2010, businessul fondat de Remus Vişan a fost achiziţionat de fondul de investiţii spaniol GED, iar în 2013 a început să se extindă la nivel internaţional, cu o prezenţă tot mai crescută în Bulgaria, Cipru şi Ungaria.

În martie 2015, compania şi-a extins business-ul pe piaţa din Turcia, în urma achiziţiei Bavul.com, un brand bine cunoscut pe piaţa de turism din Turcia, deţinut anterior de Turkcell, cel mai mare operator telecom turc. După achiziţia Bavul.com, Paravion vizează vânzări online de peste 40 de milioane de euro pentru întreg anul 2015, cu un ritm de creştere mai mare faţă de cel din 2014.

Paravion operează pe mai multe pieţe din Europa de Est şi în Turcia, oferind servicii precum rezervări de bilete de avion, vacanţe, închirieri auto şi hotel. Website-ul beneficiază de un call center disponibil 24 de ore din 24, precum şi de soluţii de securitate dezvoltate de PayU

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
business,
vanzari,
agentie de turism,
avion,
bilete
/lideri/a-pornit-de-la-o-agentie-de-turism-clasica-la-strada-iar-acum-are-un-business-care-vizeaza-vanzari-de-peste-40-de-milioane-de-euro-14659635
14659635
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.