100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Manuela Necula, Ogilvy Group România

Autor: Ana Raduta Postat la 26 iunie 2012 516 afişări

Născută într-o familie de comercianţi, Manuela Necula a crezut o bună perioadă că are aceeaşi vocaţie.

S-a îndrăgostit însă de publicitate încă din anii facultăţii, când, în timpul unor burse de studiu în străinătate, a avut ocazia să lucreze în câteva agenţii din afară. Cu toate acestea, primul loc de muncă pe care l-a avut în România părea să confirme faptul că destinul său este, până la urmă, legat de comerţ. S-a angajat în momentul când lanţul de restaurante Pizza Hut îşi pregătea intrarea pe piaţa locală şi căuta, printre altele, un manager de restaurant. A fost recrutată pe loc şi a intrat într-un sistem extrem de bine organizat, dar şi epuizant. Practic, lucra într-o multinaţională.

Nu a durat foarte mult până când a început să primească oferte şi din partea altor companii. Alegerea pe care a făcut-o a părut la acel moment cel puţin ciudată, având în vedere că a renunţat la un post managerial pentru a se angaja într-o agenţie de publicitate, pe o poziţie de entry level. Ca account executive, la D'Arcy, a început povestea Manuelei Necula în publicitate.

De aici, evoluţia sa a urmat paşii fireşti ai unei poveşti de succes, din 2005 ajungând să conducă operaţiunile grupului Ogilvy în România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicare.

BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi/sau de creare a unei afaceri?

Manuela Necula, Ogilvy Group România: Am un stil de conducere democratic, care s-a construit în timp, pentru că am avut norocul să mă înconjor de oameni care mi-au câştigat încrederea şi alături de care am construit lucruri de care suntem cu toţii mândri.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Manuela Necula, Ogilvy Group România: Intuiţia este cu siguranţă una dintre ele. Apoi aplecarea mai mare către înţelegerea celor din jur şi empatia. Perseverenţa ar putea fi alta, dar o întâlnim şi la bărbaţii de succes. Aş mai menţiona şi curiozitatea noastră nativă, care ne ţine mintea deschisă şi spiritul treaz.

BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?

Manuela Necula, Ogilvy Group România: Nu voi pretinde niciodată că am găsit balanţa perfectă. Am mult noroc că familia mă înţelege, mă susţine şi mă iubeşte aşa cum sunt. Consider că fiecare dintre noi ne construim echilibrul aşa cum ne e bine şi că nu există o formulă universal valabilă pentru toată lumea.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-manuela-necula-ogilvy-group-romania-9750049
9750049
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Năvodari, un adevărat pol imobiliar în România. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.