100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Gabriela Rusu, UNIQA

Autor: Ana Raduta Postat la 23 iulie 2012 417 afişări

Gabriela Rusu lucrează în marketing de 11 ani, iar în piaţa de asigurări a intrat încă de la terminarea facultăţii, acum 14 ani.

După absolvirea Academiei de Studii Economice, s-a angajat la ASIROM, în primii ani la departamentul de training, iar în 2000 a fost numită director adjunct de marketing. A durat doar câteva luni până când să preia funcţia de director deplin al departamentului de marketing, pentru ca din 2003 să schimbe angajatorul - a plecat la Generali Asigurări, unde a fost director de marketing şi comunicare.

Trei ani mai târziu se mută la Astra, iar în 2008 a fost recrutată ca director de marketing pentru pieţe emergente de Uniqa International, cu responsabilităţi în România, Ucraina şi Bulgaria. De anul trecut Gabriela Rusu s-a mutat la sediul central al companiei, la Viena, de unde conduce operaţiunile de marketing pentru toate pieţele ale UNIQA International.

BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere?

Gabriela Rusu: Pe drumul meu profesional am trecut prin toate etapele, de la angajat la manager, apoi lider. Stilul meu de conducere este unul "prietenos", în sensul că acord încredere şi mult respect oamenilor. Un angajat care se simte preţuit, apreciat, este un om care îţi va da în schimb foarte mult. Este greşită credinţa că un angajat fericit este numai un angajat foarte bine plătit. Dacă există un echilibru între satisfacţia profesională şi venit, nivelul salarial nu mai este primul criteriu de satisfacţie.

BUSINESS Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Gabriela Rusu: Thiery Mugler (Alien) şi Shisheido (Zen) pentru parfumuri, brandurile spaniole de haine (Adolfo Dominguez) şi accesorii în general de argint (încerc să fie unicat).

BUSINESS Magazin: Carte, muzică, film: ce preferaţi?

Gabriela Rusu: Am multe cărţi preferate, în general de la autorul meu preferat Mario Vargas Llosa. Ascult cu plăcere multe genuri de muzică, dintre cele mai diverse (Pink Martini, Gotan Project, Massive Attack, Mariza, muzică clasică) şi îmi plac filmele vechi.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-gabriela-rusu-uniqa-9890526
9890526
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce în Bucureşti nu se pot organiza mai multe concerte sau evenimente sportive, politice, sociale şi chiar economice. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.