100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Camelia Bazac, Forza Rossa

Autor: Bogdan Alecu Postat la 30 aprilie 2012 365 afişări

Cu toate că a urmat cursurile universităţii de medicină şi farmacie, Camelia Bazac a luat decizia în 2002 de a intra pe piaţa auto locală prin preluarea conducerii mărcii Maserati, în cadrul importatorului AutoItalia.

În 2005 a părasit Maserati pentru a începe un nou proiect, prin care viza demararea activităţii de import a Ferrari pe piaţa locală. Forza Rossa, compania controlată de Ion Bazac şi Camelia Bazac, a devenit rapid unul dintre principalii jucători de pe piaţa automobilelor de lux, cu atât mai mult cu cât nu fac parte dintr-un grup mai mare, cum este cazul mărcilor Porsche şi Bentley comercializate de Porsche Inter Auto sau Maserati de AutoItalia.

Primul showroom Ferrari a fost inaugurat în urmă cu patru ani, targetul pentru 2008 fiind la acea vreme vânzarea a 15 automobile. În iarna lui 2009 businessul Ferrari s-a extins cu cel mai mare Ferrari Store din estul Europei, amplasat pe Calea Victoriei, aproape de Piaţa Naţiunilor Unite, unde a mai fost deschisă şi cafeneaua Forza Rossa, dedicată fanilor Ferrari.

Campania de expansiune a businessului a continuat anul trecut cu deschiderea unui Ferrari Store în Monte Carlo, dar şi prin preluarea oficială a importurilor mărcii Lotus, comercializată de Forza Rossa nu doar în România, ci şi la nivel regional. Mai mult, Forza Rossa a demarat comercializarea de automobile Lotus şi Ferrari inclusiv în Republica Moldova, unde însă este o piaţă dedicată mai mult pentru automobilele sport second-hand. Anul acesta Forza Rossa se pregăteşte să lanseze un nou brand exclusivist pe piaţa locală, cel mai probabil Aston Martin, ultima marcă de lux nereprezentată oficial în România. La nivelul anului trecut, atât pe fondul vânzărilor de Ferrari, cât şi Lotus, Forza Rossa a realizat o cifră de afaceri cumulată pe toate diviziile de 9 milioane de euro, în creştere de la 5,4 milioane de euro în 2010.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Gandul.ro

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-camelia-bazac-forza-rossa-9582432
9582432
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Câţi bani câştigăm din EURO 2020? O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.