Mic-dejun de afaceri

Postat la 17 februarie 2009 55 afişări

In ultima perioada, printre popularele retele sociale precum LinkedIn, Hi5 sau Facebook, s-au lansat mai multe platforme .ro de acest gen, care spera sa se impuna tocmai prin caracterul local.

Reteaua Yuppie.ro, lansata anul trecut, se imparte in doua sectiuni - una de business, unde pana saptamana trecuta erau inscrisi 140 de membri, si cealalta orientata catre divertisment, cu 153 de membri. “Yuppie.ro este o comunitate online care sprijina comunicarea intre tinerii profesionisti din Romania, intre companii si partenerii acestora, clienti, potentiali angajatori si angajati si media”, declara Bogdan Manaila, fondatorul site-ului. Din acest punct de vedere, oferta de astfel de retele romanesti a crescut in ultimele luni, odata cu lansarea unor site-uri de socializare ca iKonect, Tetatet sau Lucrez.in/IT, la care se adauga reteaua Iasinet.ro, adresata utilizatorilor din Iasi.

 

Sectiunea de business a Yuppie.ro este dedicata discutiilor privind diverse probleme legate de activitatea profesionala a membrilor, care pot sa-si promoveze imaginea si sa intre in contact cu posibili parteneri de afaceri sau clienti, in timp ce sectiunea de divertisment cuprinde discutii pe diverse teme legate de hobby-uri sau moduri de petrecere a timpului liber. “Cei ce acceseaza site-ul sunt in principal tineri cu varste intre 25 si 35 de ani, in curs de afirmare in cadrul unei cariere profesionale si al caror timp este limitat”, spune Manaila. “Utilizarea serviciului este gratuita atat pentru ei, cat si pentru companii, insa in viitor anumite proiecte vor fi taxate, spre exemplu cand o companie face un studiu de piata printre utilizatori.”

 

Momentan, fondatorul site-ului, care a investit initial peste 5.000 de euro in dezvoltarea lui, obtine venituri din proiecte realizate de companii prin intermediul retelei si sustine ca nu a stabilit un anumit orizont de timp pentru a-l face profitabil, considerand ca este mai important ca platforma sa isi dovedeasca mai intai avantajele. In ce priveste asteptarile pentru anul 2009, Bogdan Manaila spera ca reteaua va ajunge sa aiba in total aproximativ 7.000 de utilizatori, dintre care peste 100 de companii. 

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/site-ul-saptamanii/mic-dejun-de-afaceri-3941368
3941368
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.