Cum se imbina formularele online cu publicitatea

Postat la 29 martie 2010 28 afişări

Un antreprenor roman a dezvoltat un sistem menit sa ajute utilizatorii la completarea formularelor online, dar inca si mai mult sa ajute firmele sa-si faca publicitate prin intermediul acestora.

Atunci cand vine vorba de completarea formularelor online securizate, pentru operatiuni de comert online sau chiar pentru banalele comentarii pe bloguri, utilizatorii sunt obligati sa scrie codurile de verificare tip "captcha" (combinatii de litere sau cuvinte care permit accesul la anumite informatii sensibile), pentru a dovedi ca sunt oameni si nu roboti pusi pe spam. Daca sistemul de captcha e greoi sau bazat pe reprezentari greu de citit, experienta completarii formularelor devine frustranta.

"Pentru a-i ajuta pe cei ce se confrunta cu astfel de dificultati, am dezvoltat tehnologia care permite inlocuirea acelor coduri fara sens cu imagini proprii, usor de citit, dar in acelasi timp sigure impotriva robotilor", spune Razvan Tirboaca, cofondator si manager general al AdCaptcher.com. Imaginile afisate pot contine un text scurt, un mesaj promotional, numele unui brand, numele unui produs insotit de imaginea lui sau o oferta. Asadar, AdCaptcher este conceput ca o platforma de publicitate prin intermediul sistemului "captcha", care poate fi utilizat in toate limbile (sistemul clasic de captcha nu suporta decat caractere latine).

Lansat la inceputul acestui an, in urma unei investitii de peste 50.000 de euro, site-ul are in jur de 400 de utilizatori activi si inca 1.000 pe lista de asteptare, avand in vedere ca in prezent nu poate fi accesat decat prin invitatie. "Incercam sa controlam numarul inregistrarilor in retea acordand invitatii, treptat, pana cand produsul va iesi din faza privata. O parte dintre utilizatorii activi deja folosesc serviciul premium", a adaugat Tirboaca.

Proiectul a fost prezentat si in China, Germania, Italia, Spania, Ungaria si Iran, precum si la prima intalnire de anul acesta a Seed Camp - eveniment in care antreprenorii isi prezinta proiectele cu scopul obtinerii de finantare - care a avut loc la 11 februarie la Zagreb. Potrivit lui Tirboaca, proiectul a primit reactii pozitive din partea mentorilor si a atras noi clienti din Croatia si Ungaria.

Fondatorul site-ului adauga ca in luna martie va lansa un nou proiect care foloseste tehnologia AdCaptcher, destinat de aceasta data validarii conturilor Twitter.

www.adcaptcher.com

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
adcaptcher,
site,
Răzvan Tîrboacă,
/business-hi-tech/site-ul-saptamanii/cum-se-imbina-formularele-online-cu-publicitatea-5780305
5780305
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.