Marketing 2.0

Postat la 02 iunie 2008 32 afişări

Ce se intampla cand se intalnesc mai multi oameni pasionati de marketing si de conceptul web 2.0? Isi fac o companie de servicii de marketing online. Cel putin asa s-a intamplat in cazul fondatorilor HubSpot, un blog care ofera sfaturi utile despre marketing, in dorinta de a ajuta micile companii sa aiba o promovare buna.

HubSpot este un sistem de marketing online care stimuleaza companiile sa identifice pe internet perspectivele potrivite pe care sa le transforme apoi in venituri. Practic, HubSpot ajuta firmele sa atraga pe site-urile lor utilizatori care cauta produse sau servicii oferite de acestea, prin motoarele de cautare, in blogosfera sau in social media. Odata vizitatorii atrasi pe site, HubSpot preia sarcina de a-i instrui pe proprietarii acestuia cum sa-i transforme in cumparatori.

Multe dintre afacerile mici isi fac simtita prezenta si in mediul online, dar site-urile lor arata precum brosurile de proasta calitate in format electronic. Aceste pagini web nu sunt actualizate frecvent, nu au vizibilitate pe motoarele de cautare, nu au un nivel ridicat al traficului si nu incurajeaza revenirea vizitatorilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Marketing,
2.0
/business-hi-tech/it/marketing-2-0-4074207
4074207
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.