Marketing 2.0
Ce se intampla cand se intalnesc mai multi oameni pasionati de marketing si de conceptul web 2.0? Isi fac o companie de servicii de marketing online. Cel putin asa s-a intamplat in cazul fondatorilor HubSpot, un blog care ofera sfaturi utile despre marketing, in dorinta de a ajuta micile companii sa aiba o promovare buna.
Multe dintre afacerile mici isi fac simtita prezenta si in mediul online, dar site-urile lor arata precum brosurile de proasta calitate in format electronic. Aceste pagini web nu sunt actualizate frecvent, nu au vizibilitate pe motoarele de cautare, nu au un nivel ridicat al traficului si nu incurajeaza revenirea vizitatorilor.
Ceea ce face HubSpot este sa transforme paginile web relativ statice in masinarii de marketing moderne, care aduc valoare adaugata caracteristicilor unui site, valoare care sa se regaseasca apoi in venituri sau in alte oportunitati de afaceri care sa genereze venituri. HubSpot nu este doar un blog actualizat zilnic cu informatii din domeniul marketingului; este o companie online ai carei fondatori sunt manageri de diverse companii sau antreprenori. Sfaturile pe care le ofera sunt solutii testate in prealabil de ei, in companiile sau afacerile pe care le conduc.
De altfel, au dorit un blog/site simplu, care sa nu necesite cunostinte in domeniul IT, ci sa poata fi utilizat de orice persoana interesata de marketing. Motivul pentru care cei 6 fondatori ai HubSpot au ales sa intre in mediul online cu o astfel de idee este convingerea lor ca cel mai interesant aspect al impactului pe care il are internetul asupra unui business se gaseste in modul in care a schimbat natura comertului si forma canalelor de distributie.
In urma cu 10 ani, daca o companie era interesata de achizitionarea unui nou produs sau serviciu, incepea prin a se prezenta la targuri de comert, abonandu-se la publicatii din industrie si participand la diverse seminarii pentru a invata mai multe despre domeniul in care dorea sa debuteze. In procesul de cumparare, firmele apelau direct la oamenii de vanzari, care le furnizau uneori informatii insuficiente.
Astazi, intregul proces de vanzare-cumparare arata complet diferit. Potentialul client incepe cautarea unui produs pe Google, apoi analizeaza site-urile fiecarui producator sau discuta pe forumuri. Iar aceste schimbari demonstreaza tendinta internetului de a eficientiza mediul de afaceri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













