Fanii Apple preferă show-ul The Simpsons, cei ai Samsung se uită la Family Guy

Autor: Anca Barbulescu Postat la 19 martie 2013 48 afişări

Între Samsung şi Apple, cei doi mari producători din piaţa mondială a smartphoneurilor, se dă deja de mai multă vreme un război aprig. Odată cu lansarea Galaxy S4, Apple a pornit o campanie de publicitate prin care să evidenţieze de ce iubesc utilizatorii iPhone-ul.

Competiţia nu se opreşte însă aici. Fiecare dintre cei doi giganţi are fanii săi, lucru vizibil inclusiv pe Facebook, iar o companie pe nume Likester, care analizează comportamentul şi obiceiurile utilizatorilor de Facebook de a da “Like”, a decis să contureze un profil al acestor consumatori, potrivit BusinessInsider.

Prin instrumentul de marketing Likester Pro, orice companie poate vedea dacă brandul său se numără printre cele apreciate pe Facebook şi poate calcula câte dintre cele 1,2 miliarde de “Like”-uri acordate de câteva zeci de milioane de utilizatori revin respectivului brand.

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/it/fanii-apple-prefera-show-ul-the-simpsons-cei-ai-samsung-se-uita-la-family-guy-10676717
10676717
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Roşia Montană, o pierdere de aur! O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.