Cele mai inovatoare companii din România: XEROX, ConnectKey, platformă software prin intermediul căreia echipamentele multifuncţionale se adaptează la modul de lucru mobil

Autor: Dorin Oancea Postat la 02 decembrie 2014 165 afişări

Tot mai mulţi angajaţi lucrează în afara biroului şi a orelor standard de program, de aceea au nevoie de acces, oricând şi de oriunde, la date şi informaţii. Pentru aceasta, Xerox a dezvoltat platforma ConnectKey, la începutul anului 2013, la nivel internaţional şi pe piaţa locală.

Cele mai inovatoare companii din România: XEROX, ConnectKey, platformă software prin intermediul căreia echipamentele multifuncţionale se adaptează la modul de lucru mobil

Elementul de noutate:

Echipamentele bazate pe ConnectKey oferă utilizatorilor soluţii pentru imprimare şi scanare mobilă, integrate cu tehnologiile de tip cloud şi cu dispozitivele mobile. Companiile şi utilizatorii individuali beneficiază de creşterea productivităţii şi de o infrastructură mai eficientă din punct de vedere al costurilor.


Efectele inovaţiei:

Ca urmare a răspândirii telefoanelor inteligente şi a tabletelor ca instrumente de lucru indispensabile, companiile au nevoie de echipamente multifuncţionale care să fie gata oricând să se conecteze cu dispozitivele angajaţilor aflaţi în mişcare. Sistemele ConnectKey pot fi conectate fără fir, iar companiile au libertatea de a plasa dispozitivele în locuri accesibile, fără cheltuieli suplimentare pentru infrastructura de reţea.


Descriere:

Cu ConnectKey utilizatorii pot imprima, scana, copia şi trimite faxuri din aproape orice loc. Soluţiile de Mobile Print pot fi utilizate atât la birou cât şi în zone publice - hoteluri, biblioteci, universităţi, aeroporturi, centre de copiere. ConnectKey este compatibil cu cele mai populare sisteme de operare (IOS, Android, Windows Mobile, BlackBerry). Platforma oferă o singură interfaţă cu utilizatorii şi pune la dispoziţia acestora toate instrumentele necesare pentru a simplifica modul în care lucrează. De exemplu, butonul tactil de scanare poate fi personalizat astfel încât, odată apăsat, generează un întreg flux de lucru pentru distribuirea şi arhivarea rapidă a documentelor.

Echipamentele ConnectKey beneficiază de soluţii pentru securizarea şi protejarea informaţiilor, cum sunt McAfee şi Cisco. Astfel, utilizatorii pot proteja multifuncţionalele de viruşi şi malware şi pot controla accesul la terminale. ConnectKey permite utilizatorilor să reducă costurile, iar utilizatorii pot controla mediul de imprimare cu permisiuni detaliate acordate angajaţilor. Echipamentele includ soluţii de management al energiei, precum Cisco EnergyWise, prin care se poate măsura şi regla consumul de curent pentru a reduce semnificativ costurile. În plus, echipamentele multifuncţionale pot fi configurate să intre în modul economic după 10 minute şi oferă informaţii despre consumul real, setând timpii de activare pentru modul economic redus şi minim. Tehnologia ConnectKey este prezentă pe aproape toate echipamentele Office A3 din portofoliul Xerox, mono şi color, inclusiv pe cele cu cerneală solidă, dar şi pe multifuncţionalele A4 High End. Termenul generic pentru echipamentele de acest tip este Smart MFP.

Business Magazin a lansat în 24 noiembrie prima ediţie a catalogului "Cele mai inovatoare companii din România".

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/it/cele-mai-inovatoare-companii-din-romania-xerox-connectkey-platforma-software-prin-intermediul-careia-echipamentele-multifunctionale-se-adapteaza-la-modul-de-lucru-mobil-13692398
13692398
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.