Ca de fotbal

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 12 mai 2024 5 afişări

Ca de fotbal

Tricourile echipelor de fotbal se vând bine, mulţi suporteri dorind să aibă măcar ceva de la echipa preferată, iar colecţionarii adunând asemenea articole de la diverse cluburi. O atare piaţă nu putea să nu atragă şi companii din domeniul modei, cum ar fi producătorul de articole vestimentare şi accesorii de lux suedez Acne Studios. Acesta a lansat un fals tricou de echipă de fotbal pe care apare numele său la locul destinat sponsorului, un număr şi o emblemă care aduce cu una de club, pe care l-a pus în vânzare cu mare succes pentru aproape 500 de dolari bucata, scrie The Guardian. Acne Studios a mizat, se pare, pe faptul că astăzi fanii sunt mai dispuşi să poarte un astfel de articol de lux pe stradă după ce au apreciat colaborările dintre unele cluburi de fotbal şi companii producătoare de articole sportive şi din domeniul modei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
MODĂ,
fotbal,
tricouri,
cluburi de fotbal,
sponsori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.