Tatal lui Michael Jackson face bani: lanseaza la Cannes parfumuri cu numele fiului

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 19 mai 2011 74 afişări

"Parfum de Neverland" este linia de parfumuri cu trei variante – "Jackson Tribute", "Jackson Legend" si "Jackson Legacy" – lansata cu ocazia Festivalului de la Cannes de tatal lui Michael Jackson, Joe Jackson.

Omul de afaceri in varsta de 82 de ani a organizat o conferinta si o petrecere exclusiva la Cannes pentru a promova, cu cateva saptamani inainte de momentul lansarii oficiale de la Las Vegas, linia de parfumuri cu numele fiului sau, creata de casa franceza de parfumuri Julian Rouas.

Petrecerea privata a fost organizata la vila Playboy din Cannes, iar textul comunicatului de promovare a inclus atractii ca "servire de catre iepurasi in bikini" si "zona imaculata cu piscina pentru cea mai tare petrecere din Cannes". Preturile de acces au variat intre 150 si 1.500 de euro pentru "pachetul VIP".

"Vreau ca oamenii sa stie ca Jackson Family Foundation este un mijloc legitim de a face bani si de a ne ajuta sa facem ceea ce trebuie sa facem", a spus Joe Jackson, referindu-se la fundatia caritabila pe care o conduce. O parte din incasarile din vanzarea parfumurilor vor finanta "organizatiile caritabile preferate de Michael Jackson". Jumatate din venituri, oricum, vor reveni casei de parfumuri, iar cealalta jumatate lui Joe Jackson.

"Tribute" este un parfum pentru barbati, descris ca "puternic moscat", bazat pe arome de citrice, piper roz si pin canadian. "Legend" este pentru femei, prezentat ca un parfum floral bazat pe arome de liliac, trandafiri, iasomie si zmeura. Despre "Legacy" se stie doar ca va fi disponibil in curand, numai in Europa.

Alaturi de parfumuri, Joe Jackson a mai lansat si o marca de vodca (Joe Jackson Vodka) si una de sampanie (Jackson Champagne) si a anuntat ca isi va lansa un scenariu de film si o carte de memorii. Impreuna cu Joe Jackson a venit si Dieter Wiesner, un fost manager al lui Michael Jackson pe la inceputul anilor 2000, care vrea si el sa-si lanseze o carte despre perioada respectiva.

La Los Angeles, administratorii averii lui Michael Jackson au precizat ca afacerea cu parfumuri este "un targ de-al lui Joe Jackson" care il priveste exclusiv, nefiind implicati in aceasta.

Creatorul parfumului, Franck Rouas, a fost cel care a contactat familia Jackson si i-a propus afacerea, contractul fiind semnat in ianuarie cu Joe Jackson. Casa de parfumuri Julian Rouas a creat si linia "Sharon by Sharon Stone" in 1996.

Joe Jackson a vorbit si despre planul lui de a lansa un parc tematic in Vietnam, denumit Happy Land (dupa Neverland). Proiectul, realizat de firma de arhitectura Steelman Partners, ar urma sa aiba peste 330 de hectare, va include, in afara de parcul de distractii, si un centru comercial, hoteluri, muzee, discoteci si cinematografe. Investitia necesara este insa de 2 miliarde de dolari, din care 600 de milioane numai pentru parcul tematic.

"Michael a avut Neverland. A fost misiunea lui aceea de a crea un parc tematic si noi o ducem mai departe", a sustinut Joe Jackson.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/tatal-lui-michael-jackson-face-bani-lanseaza-la-cannes-parfumuri-cu-numele-fiului-8273633
8273633
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.