Tatal lui Michael Jackson face bani: lanseaza la Cannes parfumuri cu numele fiului

Autor: Crenguta Nicolae Postat la 19 mai 2011 64 afişări

"Parfum de Neverland" este linia de parfumuri cu trei variante – "Jackson Tribute", "Jackson Legend" si "Jackson Legacy" – lansata cu ocazia Festivalului de la Cannes de tatal lui Michael Jackson, Joe Jackson.

Omul de afaceri in varsta de 82 de ani a organizat o conferinta si o petrecere exclusiva la Cannes pentru a promova, cu cateva saptamani inainte de momentul lansarii oficiale de la Las Vegas, linia de parfumuri cu numele fiului sau, creata de casa franceza de parfumuri Julian Rouas.

Petrecerea privata a fost organizata la vila Playboy din Cannes, iar textul comunicatului de promovare a inclus atractii ca "servire de catre iepurasi in bikini" si "zona imaculata cu piscina pentru cea mai tare petrecere din Cannes". Preturile de acces au variat intre 150 si 1.500 de euro pentru "pachetul VIP".

"Vreau ca oamenii sa stie ca Jackson Family Foundation este un mijloc legitim de a face bani si de a ne ajuta sa facem ceea ce trebuie sa facem", a spus Joe Jackson, referindu-se la fundatia caritabila pe care o conduce. O parte din incasarile din vanzarea parfumurilor vor finanta "organizatiile caritabile preferate de Michael Jackson". Jumatate din venituri, oricum, vor reveni casei de parfumuri, iar cealalta jumatate lui Joe Jackson.

"Tribute" este un parfum pentru barbati, descris ca "puternic moscat", bazat pe arome de citrice, piper roz si pin canadian. "Legend" este pentru femei, prezentat ca un parfum floral bazat pe arome de liliac, trandafiri, iasomie si zmeura. Despre "Legacy" se stie doar ca va fi disponibil in curand, numai in Europa.

Alaturi de parfumuri, Joe Jackson a mai lansat si o marca de vodca (Joe Jackson Vodka) si una de sampanie (Jackson Champagne) si a anuntat ca isi va lansa un scenariu de film si o carte de memorii. Impreuna cu Joe Jackson a venit si Dieter Wiesner, un fost manager al lui Michael Jackson pe la inceputul anilor 2000, care vrea si el sa-si lanseze o carte despre perioada respectiva.

La Los Angeles, administratorii averii lui Michael Jackson au precizat ca afacerea cu parfumuri este "un targ de-al lui Joe Jackson" care il priveste exclusiv, nefiind implicati in aceasta.

Creatorul parfumului, Franck Rouas, a fost cel care a contactat familia Jackson si i-a propus afacerea, contractul fiind semnat in ianuarie cu Joe Jackson. Casa de parfumuri Julian Rouas a creat si linia "Sharon by Sharon Stone" in 1996.

Joe Jackson a vorbit si despre planul lui de a lansa un parc tematic in Vietnam, denumit Happy Land (dupa Neverland). Proiectul, realizat de firma de arhitectura Steelman Partners, ar urma sa aiba peste 330 de hectare, va include, in afara de parcul de distractii, si un centru comercial, hoteluri, muzee, discoteci si cinematografe. Investitia necesara este insa de 2 miliarde de dolari, din care 600 de milioane numai pentru parcul tematic.

"Michael a avut Neverland. A fost misiunea lui aceea de a crea un parc tematic si noi o ducem mai departe", a sustinut Joe Jackson.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe comedymall.ro

/arta-si-societate/lifestyle/tatal-lui-michael-jackson-face-bani-lanseaza-la-cannes-parfumuri-cu-numele-fiului-8273633
8273633
comments powered by Disqus
Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români? Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români?

Reinventaţi de pandemie Ţi-ai pus toate economiile la bătaie. Ţi-ai vândut, poate, apartamentul sau motocicleta şi ai investit banii într-o afacere. Nu acum, ci în urmă cu câţiva ani. Totul a mers bine. Ai crescut, uşor-uşor, cu paşi mici, dar ai ajuns la profit, iar acum businessul îţi e suficient să trăieşti fără a avea nevoie şi de un job. Ţi-ai îndeplinit visul. Până când, într-o zi pe care nici tu, nici altcineva nu putea s-o prevadă, totul se prăbuşeşte. Totul se închide. Marfa ta, serviciile tale nu-şi mai găsesc acum clienţii. Totul e captiv în izolare, publicul tău ţintă nu mai există, iar dacă există, îşi drămuieşte cu grijă banii pentru o potenţială criză care se prevesteşte.

vezi continuarea
ZF.ro
Dezvăluirile unui medic de la Medlife despre coronavirus. Care este cel mai IMPORTANT lucru Dezvăluirile unui medic de la Medlife despre coronavirus. Care este cel mai IMPORTANT lucru
Măsuri drastice în piaţa muncii. Cum se schimbă contractele de muncă din cauza crizei
Mediafax
Harta cazurilor din România, publică pentru prima dată. Care sunt ”zonele roşii” din ţară şi unde sunt cei mai puţini infectaţi | FOTO Harta cazurilor din România, publică pentru prima dată. Care sunt ”zonele roşii” din ţară şi unde sunt cei mai puţini infectaţi | FOTO
Alimentul care rezistă chiar şi mii de ani. La ce moduri de conservare pot apela oamenii în cazuri extreme
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”
Demisie „fulger”. Un medic chirurg va conduce Ministerul Sănătăţii. Cine este Nelu Tătaru, propus să preia funcţia după plecarea lui Costache
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo... COMENTARIU Valeriu Suhan Hai, da-ma... incolo...
Dr. Tudor Ciuhodaru atentioneaza ca virusul (Covid-19) rezista minim 30 de minute in aer dupa eliminarea sursei infectiei si peste cinci zile pe piele

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.