Restaurantul făcut special pentru fotografierea mâncărurilor de către clienţi. Timpul de aşteptare este de două luni

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 09 iulie 2016 138 afişări

Restaurantul făcut special pentru fotografierea mâncărurilor de către clienţi. Timpul de aşteptare este de două luni

Popularitatea reţelelor de socializare online nu putea să treacă neobservată de restaurante, care au ajuns să interacţioneze cu clienţii lor şi pe această cale. Dacă majoritatea s-au adaptat din mers, unele, cum este Juni din San Francisco, au fost gândite de la început pentru clienţii care-şi petrec mult timp online.

Juni, un local specializat în sushi, a fost amenajat ca spaţiu deschis şi bine luminat, iar meniul astfel alcătuit încât clienţilor tineri să le fie uşor să facă fotografii pe care să le pună pe internet ca să le arate prietenilor, susţine patronul său Geoffrey Lee, conform San Francisco Chronicle. Publicul căruia i se adresează acest restaurant pare să fi fost cucerit de ideea patronului său, deoarece timpul de aşteptare pentru o rezervare a ajuns deja la două luni.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/restaurantul-facut-special-pentru-fotografierea-mancarurilor-de-catre-clienti-timpul-de-asteptare-este-de-doua-luni-15520531
15520531
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.