Afacerea de wellness LIMITLESS schimbă strategia şi vrea să deschidă 15 filiale în ţara anul acesta

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 mai 2016 1442 afişări

Începând cu luna mai, programul de remodelare corporală LIMITLESS se va concentra pe extinderea la nivel naţional şi deschiderea unor filiale sub coordonarea Andrei Munteanu, fondator şi deţinător al mărcii, în timp ce activitatea din Bucureşti se va desfăşura sub brandul Revvolution, al cărui acţionar principal este antrenorul Valentin Vasile. Filosofiile şi valorile celor două proiecte sunt declinări în direcţii opuse şi pentru publicuri diferite ale aceleaşi filozofii de brand şi a programului care a început în 2011.

Afacerea de wellness LIMITLESS schimbă strategia şi vrea să deschidă 15 filiale în ţara anul acesta
Afacerea de wellness LIMITLESS schimbă strategia şi vrea să deschidă...

”Punctul în care am ajuns, chiar dacă unul de separare, e în realitate unul de creştere care a venit cumva ca o etapă firească în dezvoltarea acestui business din domeniul fitness-ului. Actualii investitori ai Revvolution powered by Valentin Vasile au o altă viziune în ceea ce priveşte continuare programului, încât se contura de la sine imaginea a două proiecte diferite. Astfel, am considerat că cea mai constructivă variantă pentru continuarea acestui proiect de succes e cea în care ambele viziuni sunt implementate şi funcţionează ca proiecte independente, unul în Bucureşti şi celălalt la nivel naţional sub coordonarea mea”, a declarat Andra Munteanu, fondator LIMITLESS.

După cinci ani de activitate concentrată în special în Bucureşti, LIMITLESS ţinteşte deschiderea a 15 filiale în ţară în anul 2016. Prin afiliere, LIMITLESS îşi propune să se extindă în toată ţara, astfel încât mai mulţi români să beneficieze de acest program şi să îşi atingă obiectivele de remodelare corporală în cel mai scurt timp posibil. LIMITLESS este lider pe piaţa din România în categoria programelor de remodelare corporală, cu o cotă de peste 60% din încasările totale naţionale.

Scopul acestei dezvoltări a programului LIMITLESS la nivel naţional este de a crea o nouă nişă în industria de fitness românească, cea a programelor în care prioritatea să fie oamenii cu care se lucrează şi rezultatele de remodelare corporală pe care le au, iar profitul financiar şi prosperitatea să fie doar urmarea firească. Programul LIMITLESS îşi propune să îi ajute pe participanţi să ajungă în cea mai bună formă fizică în cel mai scurt timp posibil. Având o abordare holistică şi dorindu-şi să satisfacă toate nevoile participanţilor, programul are componente de antrenament, nutriţie, coaching şi motivaţie, dar şi educaţie pe termen lung prin seminarii şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri. Procesul de remodelare corporală este unul sănătos, atât din punct de vedere nutriţional, cât şi în ceea ce priveşte siguranţa antrenamentelor. Antrenamentele au o intensitate care să satisfacă atât nevoile celor mai avansaţi participanţi, cât şi pe cele ale persoanelor fără istoric sportiv, astfel încât toţi participanţii să poată duce programul până la capăt cu brio.

LIMITLESS a luat naştere la finalul anului 2011 sub forma unui proiect de intraprenoriat în reţeaua World Class dezvoltat de Andra Munteanu şi Valentin Vasile. Prima ediţie a programului a fost implementată în primăvara anului 2012.

Nevoia pe care au sesizat-o cei doi fondatori, Andra Munteanu şi Valentin Vasile, antrenor şi nutriţionist sportiv, şi care i-a motivat să iniţieze proiectul, a fost observaţia că din 10 persoane care îşi cumpără un abonament la sală, doar una sau două persoane au rezultate vizibile după şase sau chiar 12 luni. Aşadar misiunea declarată a programului LIMITLESS a fost să crească această rată de succes de la 10-20% la peste 90%. Trei ani mai târziu, la un calcul bazat pe fişele de evaluare ale membrilor comunităţii LIMITLESS, după o perioadă medie de trei luni de program, aproximativ 93% dintre participanţi îşi atingeau obiectivele de remodelare corporală.

LIMITLESS combina, pentru prima dată în România, antrenamentele de grup personalizate, planurile de nutriţie focusate pe obiectiv, seminariile educaţionale de alimentaţie inteligentă şi de antrenament, şedinţele de coaching şi suportul unei comunităţi foarte bine închegate. Toate acestea pentru a-i ajuta pe participanţii în program să îşi atingă obiectivele de remodelare corporală în cel mai scurt timp posibil.

În 2013, cei doi fondatori au continuat programul pe cont propriu, iar după doar trei luni de activitate independentă, acesta şi-a atins capacitatea maximă în spaţiul subînchiriat, o sală de fitness din Bucureşti. Astfel că la finalul anului 2013, printr-un mecanism de crowdfunding în rândul participanţilor în program, în doar 2 luni s-a generat investiţia necesară, 30.000 euro, pentru deschiderea propriului studio. După mai puţin de jumătate de an de funcţionare în noul studio,  capacitatea maximă de funcţionare a programului urma să fie atinsă, din nou. De asemenea, existau numeroase solicitări de extindere a programului în ţară.

Fondatorii, împreună cu echipa de management, au început să exploreze noi modalităţi de a scala proiectul. Una din soluţiile propuse era crearea unui sistem de filiale naţionale cu principii şi mod de funcţionare identice, care să primească know-how-ul şi resursele necesare de la sediul central, dar care să fie implementate şi conduse de ownerii de la nivel local. În scurt timp, proiectul filialelor a fost introdus ca test Beta în Bacău şi Constanţa, unde au fost înfiinţate filiale LIMITLESS cu resurse minime.

În Bucureşti, capacitatea de funcţionare fiind atinsă, era necesară o scalare: un studio mai mare şi un plan de dezvoltare mai ambiţios. Raportată la dimensiunile business-ului, investiţia era una considerabilă şi cel mai important... inexistentă şi trebuia generată parţial prin vânzarea unei părţi din business şi parţial printr-un pre-sale menit să genereze mai multe vânzări decât orice alt club de fitness deschis în Bucureşti. Pe scurt, o provocare destul de mare.

În primăvara anului 2015, Andra Munteanu, fondatorul cu background antreprenorial din proiect, se retrage din activitatea operaţională a LIMITLESS, cedând şi o parte importantă din acţiunile sale către Valentin Vasile. Totuşi, revine chiar la solicitarea acestuia ca project manager al acestei scalări, ea cunoscând cel mai bine dinamica acestui business şi abordarea antreprenorială care să facă din această scalare un proiect de succes.

Echipa de proiect a fost compusă din 10 persoane, angajaţi permanenţi ai programului şi  membri project-based care s-au ocupat de comunicarea şi marketingul întregului proiect  Pentru ca proiectul să aibă succes, Andra Munteanu a cedat gratuit cele 15% din acţiuni pe care le mai deţinea, rămânând deţinătorul brandului şi drepturilor intelectuale asupra mărcii. Acţiunile au fost vândute, iar suma integral reinvestită în studioul din Matei Millo. La începutul anului 2016, noul studio era inaugurat şi îşi începea activitatea. Investiţia totală a fost de 195.000 euro, din care jumătate au fost generaţi din părţile vândute către doi investitori, iar aproximativ jumătate au fost generaţi în campania de pre-sale.

După deschiderea noului studio, unul din ownerii LIMITLESS a dorit un rebranding şi continuarea programului pe o linie diferită de filosofia de până atunci. Astfel, se dorea renunţatea la numele LIMITLESS şi concentrarea pe activitatea din Bucureşti a noului studio.

Concomitent filialele Beta ale programului LIMITLESS atinseseră maturitatea şi erau gata pentru studiul de caz şi scalarea proiectului în mai multe oraşe. Ca exemplu, filiala din Bacău a organizat anual 11 ediţii, din care majoritatea au avut două grupe de participanţi, cu o marjă de profit de minimum 50%.

În aprilie, studioul central din Bucureşti s-a rebranduit devenind Revvolution powered by Valentin Vasile, iar proiectul filialelor a luat startul sub brandul LIMITLESS.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/afacerea-de-wellness-limitless-schimba-strategia-si-vrea-sa-deschida-15-filiale-in-tara-anul-acesta-15396160
15396160
comments powered by Disqus
„Sunt un manager de creştere, nu de restructurare, dar mai mult decât orice sunt un om de marketing” Violeta Luca, general manager Microsoft România - VIDEO „Sunt un manager de creştere, nu de restructurare, dar mai mult decât orice sunt un om  de marketing” Violeta Luca, general manager Microsoft România - VIDEO

În cadrul celui mai recent eveniment Meet the CEO organizat de Business MAGAZIN, Violeta Luca a povestit despre fiecare pas făcut în carieră, de la jobul part time în asigurări până la cel actual, de general manager al Microsoft România. Se autodescrie drept un „manager de creştere” şi nu unul „de restructurare”, are experienţă în vânzări, dar se consideră „un om de marketing” mai mult decât orice altceva. Care sunt însă elementele care au ajutat-o să ajungă în postura de a nu-şi căuta niciodată un loc de muncă?

vezi continuarea
În ce fel v-a influențat ZF viața profesională?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

ZF.ro
Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de lux şi o cafea normală Beţi cafea? Diferenţa între o cafea de lux şi o cafea normală
Cel mai mare pericol de care trebuie să vă feriţi la job. Extrem de puţini ştiu asta, dar vă poate costa TOTUL
ProMotor.ro
Supărat că nu l-a lăsat să depășească, a frânat în fața lui. Acum regretă enorm! Supărat că nu l-a lăsat să depășească, a frânat în fața lui. Acum regretă enorm!
Mazda CX-30 are primul motor DIESEL care este alimentat cu BENZINĂ. Iată cum se conduce
Acestea sunt CELE MAI FIERBINȚI reclame la Dacia Logan. Vedete celebre care au visat la o fărâmă din faima Dacia
Descopera.ro
STRUCTURI care se găsesc pe Marte au apărut din SENIN pe Pământ iar savanţii sunt contrariaţi de acest fenomen STRANIU STRUCTURI care se găsesc pe Marte au apărut din SENIN pe Pământ iar savanţii sunt contrariaţi de acest fenomen STRANIU
Regele care a ÎNGROZIT o ţară întreagă cu cruzimea lui. Şi-a EVISCERAT inclusiv prietenul cel mai bun. FEMEILE erau spuse unor TORTURI şi mai mari - VIDEO
Detaliul ASCUNS, dar extrem de important, din PAŞAPORTUL românilor. Marea majoritate habar nu au ce cară în geantă
Go4it.ro
Cât costă NETFLIX în România faţă de alte ţări din EUROPA. Este abonamentul prea scump raportat la ce primim? Cât costă NETFLIX în România faţă de alte ţări din EUROPA. Este abonamentul prea scump raportat la ce primim?
SUA pregăteşte o lege care să limteze şi mai mult accesul Huawei la tehnologii străine
Cea mai IEFTINĂ maşină electrică din România disponibilă la vânzare nici nu necesită permis categoria B
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.