Afacerea de wellness LIMITLESS schimbă strategia şi vrea să deschidă 15 filiale în ţara anul acesta

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 mai 2016 1465 afişări

Începând cu luna mai, programul de remodelare corporală LIMITLESS se va concentra pe extinderea la nivel naţional şi deschiderea unor filiale sub coordonarea Andrei Munteanu, fondator şi deţinător al mărcii, în timp ce activitatea din Bucureşti se va desfăşura sub brandul Revvolution, al cărui acţionar principal este antrenorul Valentin Vasile. Filosofiile şi valorile celor două proiecte sunt declinări în direcţii opuse şi pentru publicuri diferite ale aceleaşi filozofii de brand şi a programului care a început în 2011.

Afacerea de wellness LIMITLESS schimbă strategia şi vrea să deschidă 15 filiale în ţara anul acesta

”Punctul în care am ajuns, chiar dacă unul de separare, e în realitate unul de creştere care a venit cumva ca o etapă firească în dezvoltarea acestui business din domeniul fitness-ului. Actualii investitori ai Revvolution powered by Valentin Vasile au o altă viziune în ceea ce priveşte continuare programului, încât se contura de la sine imaginea a două proiecte diferite. Astfel, am considerat că cea mai constructivă variantă pentru continuarea acestui proiect de succes e cea în care ambele viziuni sunt implementate şi funcţionează ca proiecte independente, unul în Bucureşti şi celălalt la nivel naţional sub coordonarea mea”, a declarat Andra Munteanu, fondator LIMITLESS.

După cinci ani de activitate concentrată în special în Bucureşti, LIMITLESS ţinteşte deschiderea a 15 filiale în ţară în anul 2016. Prin afiliere, LIMITLESS îşi propune să se extindă în toată ţara, astfel încât mai mulţi români să beneficieze de acest program şi să îşi atingă obiectivele de remodelare corporală în cel mai scurt timp posibil. LIMITLESS este lider pe piaţa din România în categoria programelor de remodelare corporală, cu o cotă de peste 60% din încasările totale naţionale.

Scopul acestei dezvoltări a programului LIMITLESS la nivel naţional este de a crea o nouă nişă în industria de fitness românească, cea a programelor în care prioritatea să fie oamenii cu care se lucrează şi rezultatele de remodelare corporală pe care le au, iar profitul financiar şi prosperitatea să fie doar urmarea firească. Programul LIMITLESS îşi propune să îi ajute pe participanţi să ajungă în cea mai bună formă fizică în cel mai scurt timp posibil. Având o abordare holistică şi dorindu-şi să satisfacă toate nevoile participanţilor, programul are componente de antrenament, nutriţie, coaching şi motivaţie, dar şi educaţie pe termen lung prin seminarii şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri. Procesul de remodelare corporală este unul sănătos, atât din punct de vedere nutriţional, cât şi în ceea ce priveşte siguranţa antrenamentelor. Antrenamentele au o intensitate care să satisfacă atât nevoile celor mai avansaţi participanţi, cât şi pe cele ale persoanelor fără istoric sportiv, astfel încât toţi participanţii să poată duce programul până la capăt cu brio.

LIMITLESS a luat naştere la finalul anului 2011 sub forma unui proiect de intraprenoriat în reţeaua World Class dezvoltat de Andra Munteanu şi Valentin Vasile. Prima ediţie a programului a fost implementată în primăvara anului 2012.

Nevoia pe care au sesizat-o cei doi fondatori, Andra Munteanu şi Valentin Vasile, antrenor şi nutriţionist sportiv, şi care i-a motivat să iniţieze proiectul, a fost observaţia că din 10 persoane care îşi cumpără un abonament la sală, doar una sau două persoane au rezultate vizibile după şase sau chiar 12 luni. Aşadar misiunea declarată a programului LIMITLESS a fost să crească această rată de succes de la 10-20% la peste 90%. Trei ani mai târziu, la un calcul bazat pe fişele de evaluare ale membrilor comunităţii LIMITLESS, după o perioadă medie de trei luni de program, aproximativ 93% dintre participanţi îşi atingeau obiectivele de remodelare corporală.

LIMITLESS combina, pentru prima dată în România, antrenamentele de grup personalizate, planurile de nutriţie focusate pe obiectiv, seminariile educaţionale de alimentaţie inteligentă şi de antrenament, şedinţele de coaching şi suportul unei comunităţi foarte bine închegate. Toate acestea pentru a-i ajuta pe participanţii în program să îşi atingă obiectivele de remodelare corporală în cel mai scurt timp posibil.

În 2013, cei doi fondatori au continuat programul pe cont propriu, iar după doar trei luni de activitate independentă, acesta şi-a atins capacitatea maximă în spaţiul subînchiriat, o sală de fitness din Bucureşti. Astfel că la finalul anului 2013, printr-un mecanism de crowdfunding în rândul participanţilor în program, în doar 2 luni s-a generat investiţia necesară, 30.000 euro, pentru deschiderea propriului studio. După mai puţin de jumătate de an de funcţionare în noul studio,  capacitatea maximă de funcţionare a programului urma să fie atinsă, din nou. De asemenea, existau numeroase solicitări de extindere a programului în ţară.

Fondatorii, împreună cu echipa de management, au început să exploreze noi modalităţi de a scala proiectul. Una din soluţiile propuse era crearea unui sistem de filiale naţionale cu principii şi mod de funcţionare identice, care să primească know-how-ul şi resursele necesare de la sediul central, dar care să fie implementate şi conduse de ownerii de la nivel local. În scurt timp, proiectul filialelor a fost introdus ca test Beta în Bacău şi Constanţa, unde au fost înfiinţate filiale LIMITLESS cu resurse minime.

În Bucureşti, capacitatea de funcţionare fiind atinsă, era necesară o scalare: un studio mai mare şi un plan de dezvoltare mai ambiţios. Raportată la dimensiunile business-ului, investiţia era una considerabilă şi cel mai important... inexistentă şi trebuia generată parţial prin vânzarea unei părţi din business şi parţial printr-un pre-sale menit să genereze mai multe vânzări decât orice alt club de fitness deschis în Bucureşti. Pe scurt, o provocare destul de mare.

În primăvara anului 2015, Andra Munteanu, fondatorul cu background antreprenorial din proiect, se retrage din activitatea operaţională a LIMITLESS, cedând şi o parte importantă din acţiunile sale către Valentin Vasile. Totuşi, revine chiar la solicitarea acestuia ca project manager al acestei scalări, ea cunoscând cel mai bine dinamica acestui business şi abordarea antreprenorială care să facă din această scalare un proiect de succes.

Echipa de proiect a fost compusă din 10 persoane, angajaţi permanenţi ai programului şi  membri project-based care s-au ocupat de comunicarea şi marketingul întregului proiect  Pentru ca proiectul să aibă succes, Andra Munteanu a cedat gratuit cele 15% din acţiuni pe care le mai deţinea, rămânând deţinătorul brandului şi drepturilor intelectuale asupra mărcii. Acţiunile au fost vândute, iar suma integral reinvestită în studioul din Matei Millo. La începutul anului 2016, noul studio era inaugurat şi îşi începea activitatea. Investiţia totală a fost de 195.000 euro, din care jumătate au fost generaţi din părţile vândute către doi investitori, iar aproximativ jumătate au fost generaţi în campania de pre-sale.

După deschiderea noului studio, unul din ownerii LIMITLESS a dorit un rebranding şi continuarea programului pe o linie diferită de filosofia de până atunci. Astfel, se dorea renunţatea la numele LIMITLESS şi concentrarea pe activitatea din Bucureşti a noului studio.

Concomitent filialele Beta ale programului LIMITLESS atinseseră maturitatea şi erau gata pentru studiul de caz şi scalarea proiectului în mai multe oraşe. Ca exemplu, filiala din Bacău a organizat anual 11 ediţii, din care majoritatea au avut două grupe de participanţi, cu o marjă de profit de minimum 50%.

În aprilie, studioul central din Bucureşti s-a rebranduit devenind Revvolution powered by Valentin Vasile, iar proiectul filialelor a luat startul sub brandul LIMITLESS.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/afacerea-de-wellness-limitless-schimba-strategia-si-vrea-sa-deschida-15-filiale-in-tara-anul-acesta-15396160
15396160
comments powered by Disqus
Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen Cum a ajuns o companie din Bistriţa să valoreze 70 de milioane de euro şi  să atragă atenţia unor companii gigant precum Tesla şi Volkswagen

Chiar dacă investiţiile noi în producţie au devenit un soi de rara avis a industriei locale, schimbările din domeniu nu înseamnă doar închideri de fabrici, ci şi intrarea pe cele mai noi nişe ale industriei globale.

vezi continuarea
ZF.ro
Cum arată imprimanta viitorului Cum arată imprimanta viitorului
Mediafax
Donald Trump susţine că 99% din cazurile de coronavirus sunt „total inofensive” Donald Trump susţine că 99% din cazurile de coronavirus sunt „total inofensive”
Minunea japoneză. Cum a reuşit Japonia să aibă un număr redus de cazuri şi decese cauzate de coronavirus fără să impună RESTRICŢII
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD Teodorovici suspectează înţelegeri ascunse cu PNL pentru organizarea online a Congresului PSD
Veste bună pentru românii care vor să se întoarcă în ţară: Nu mai au obligativitatea de a se mai izola
MonitorulSiguranteiCetateanului
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a) Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)
COMENTARIU Marius Oprea: România, o ţară săracă? Fraierii sînt săraci. Şmecherii prosperă

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.