Branson. Richard Branson
Richard Branson nu este cel care a creat stiinta marketingului, dar cu siguranta este cel care a revolutionat-o si care a aratat publicului ca o tona de inventivitate, originalitate, curaj, imaginatie si un dram de nebunie sunt cea mai potrivita combinatie pentru a rescrie legile promovarii.
In ultimii 42 de ani, britanicul a creat peste 360 de companii marca Virgin, are afaceri pe toate continentele si se numara printre cei mai bogati oameni din lume, dar si printre cei mai influenti ganditori de business.
Nu ca Branson ar fi avut stofa de CEO - cel putin nu la prima vedere. Dislexic si miop, a avut mari probleme cu scoala, iar directorul scolii i-a declarat, profetic, "Ori o sa ajungi la inchisoare, ori ajungi milionar" (la acea vreme, prima varianta parea mult mai probabila). Asemenea declaratii incendiare sunt incluse in autobiografia sa, "Pierderea virginitatii", in care miliardarul isi povesteste cu candoare si umor viata, din copilarie si pana in 2005, fara a omite toate aventurile antreprenoriale si personale prin care a trecut.
Nasterea brandului Virgin si a celebrului logo, casa de discuri, contractele cu Mike Oldfield, Phil Collins si Janet Jackson sau conflictul cu Dire Straits, riscul extraordinar denumit Virgin Atlantic si modul cum a evoluat afacerea, scandalul de proportii epice cu British Airways, femeile din viata sa, cum si-a cunoscut sotia, expeditiile cvasi-suicidale cu balonul, tragedia renuntarii la Virgin Music - Branson reuseste sa-si tina cititorii cu sufletul la gura descriindu-si viata intr-un stil alert, rememorandu-si cu onestitate greselile (profesionale si personale), fara a cauta justificari, fara a se ineca in regrete sau scenarii alternative.
Este manualul perfect pentru orice tanar care vede businessul ca pe o aventura minunata si care nu crede ca un costum corporatist este o conditie a succesului (Branson e celebru pentru refuzul de a purta altceva in afara de jeans), ci inteligenta, imaginatia, hotararea si curajul de a-ti asuma riscuri ce uneori par de-a dreptul nebunesti.
Richard Branson "Pierderea virginitatii", Editura Publica, Bucuresti, 2010
Aparitii noi:
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro