Zitec previzionează venituri în creştere din online marketing

Autor: Ioana Matei Postat la 24 octombrie 2016 100 afişări

Zitec previzionează venituri în creştere din online marketing

Producătorul local de aplicaţii online Zitec estimează o creştere cu 25% în acest an a veniturilor generate de serviciile de online marketing, după ce a depăşit deja obiectivul de creştere cu 20% setat la începutul anului, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Zitec estimează că îşi va menţine ritmul de dezvoltare a acestei activităţi cu două cifre procentuale şi în 2017.

“Cifra de afaceri din acest segment va continua să crească şi în anii viitori, în condiţiile în care piaţa locală de servicii digitale este în dezvoltare. Ne propunem să valorificăm avantajul competitiv oferit de faptul că departamentul dedicat beneficiază de posibilitatea de a colabora cu web designeri, dezvoltatori, testeri sau administratori de reţea din cadrul celorlalte departamente, putând astfel să livrăm soluţii end-to-end de o complexitate mai mare”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO şi fondator Zitec.

La nivelul structurii veniturilor din această linie de business, compania se concentrează în prezent pe un model bazat pe abonamente flexibile care pot cuprinde servicii de analiză de marketing, SEO, PPC, social media, email marketing, optimizare de rată de conversie, web analytics etc. Mixul între serviciile pe care le oferă este determinat de nevoia clientului în acel moment şi calea optimă pentru a ajunge la îndeplinirea obiectivelor de business.

Astfel, consultanţii de digital marketing au rol de parteneri pentru businessul online al clientului şi ii oferă acestuia soluţii personalizate pe specificul proiectului său. În ceea ce priveşte mixul de servicii oferite de companie, în cazul clienţilor care sunt la început de drum, de cele mai multe ori, se începe cu analiza şi definirea strategiei prin care site-ul se poate transforma într-un centru de venit. Astfel, iniţial investiţia este orientată către pregătirea site-ului din punct de vedere tehnic, SEO, usability, astfel încât să poată oferi o experienţă relevantă publicului targetat. În faza a doua, serviciile oferite sunt din zona de promovare online, optimizare a mixului de canale de promovare şi a ratelor de conversie.

“Creşterea faţă de anul trecut este susţinută atât cu ajutorul clienţilor existenţi, care au ales să extindă investiţia în activităţi de promovare online, cât si cu ajutorul clienţilor noi care doresc să genereze venituri din mediul online. Este uşor sa creşti abonamentul de marketing digital atunci când îl priveşti ca pe o investiţie şi nu ca pe o cheltuială, iar experienţa ne-a arătat că mediul online poate ajunge să reprezinte o parte semnificativă dintr-un business. Doar raportându-ne la 2016, avem cazuri de succes cu două sau chiar trei cifre procentuale de creştere în vânzări, pe diverse segmente de business ale clienţilor. Iar rezultatele se traduc prin eforturile constante ale echipei de consultanţi, care ne ajută sa menţinem şi să creştem portofoliul de clienţi. Este foarte important pentru noi ca echipa să fie în permanenţă motivată şi la curent cu ultimele noutăţi din domeniu, fapt pentru care avem programe dedicate menţinerii unui nivel înalt de pregătire”, a declarat Ioana Slobozianu, Head of Online Marketing Zitec.

Portofoliul de clienţi pentru servicii de online marketing este diversificat, atât la nivel de dimensiuni, cât şi de domenii, printre acestea numărându-se e-commerce, asigurări, restaurante, piese auto, service auto, B2B. De asemenea, compania menţionează că 30% din valoarea serviciilor de online marketing provine de la clienţi internaţionali. Printre clienţii Zitec care beneficiază de acest tip de servicii se numără Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche, Groupama şi La Fântâna.

Pentru dezvoltarea extensivă a liniei de business dedicată marketingului online, Zitec oferă o serie de workshopuri gratuite, care au ca scop transmiterea, într-un mod aplicat, a bunelor practici în digital marketing şi se adresează nivelului managerial, în special din e-commerce, din companii româneşti. De asemenea, pentru a creşte nivelul de awareness al soluţiilor digitale, Zitec organizează o serie de evenimente la nivel local, dedicate productivităţii şi creşterii business-urilor în online.

Zitec este una dintre companiile antreprenoriale româneşti din IT în România specializată pe  dezvoltarea de produse şi aplicaţii online complexe, precum şi servicii de online marketing. Cu un ritm de creştere anual susţinut, afaceri de 4,5 milioane euro în 2015 şi circa 40% din venituri provenite din proiecte externe, dezvoltate pentru parteneri din SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Elveţia, Italia sau Olanda, succesul Zitec este confirmat şi pe plan local prin referinţele primite din partea unor clienţi de top, precum PayU, Flanco, Amadeus, Paravion, Depanero, Vector Watch sau Network One Distribution.

 

Urmărește Business Magazin

Omul de afaceri care a înfiinţat medicina privată în România. Urmează să lanseze un proiect GIGANT, care ar putea fi un model şi pentru sistemul de stat Omul de afaceri care a înfiinţat medicina privată în România. Urmează să lanseze un proiect GIGANT, care ar putea fi un model şi pentru sistemul de stat

Wargha Enayati a câştigat suficient de mulţi bani din imobiliare încât în 1995 să poată intra în domeniul său de expertiză, cel medical. A fondat astfel prima clinică privată din România, iar de atunci premierele s-au ţinut lanţ: primele abonamente medicale de pe piaţa locală, prima reţea de sănătate privată, prima clinică dedicată exclusiv femeilor, primele policlinici sociale şi multe altele.

vezi continuarea
ZF.ro
Ţara din UE care INTERZICE accesul persoanelor din România, după ce numărul de cazuri a explodat la noi în ţară Ţara din UE care INTERZICE accesul persoanelor din România, după ce numărul de cazuri a explodat la noi în ţară
Ufuk Tandoğan, CEO al Garanti BBVA România, despre cina ideală: „În trecut, pentru această întrebare mi-aş fi luat timp să trec în revistă câţiva dintre autorii sau artiştii mei preferaţi, lideri care m-au inspirat sau laureaţi ai premiilor Nobel. Acum..."
Mediafax
Medicament pe bază de proteine, care INHIBĂ capacitatea de infectare a COVID-19, dezvoltat în Ungaria Medicament pe bază de proteine, care INHIBĂ capacitatea de infectare a COVID-19, dezvoltat în Ungaria
Când va începe să scadă numărul de îmbolnăviri? Reputat epidemiolog: „Al doilea vârf va fi depăşit în maximum două săptămâni”
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
PSD, reacţie la apelul lui Iohannis PSD, reacţie la apelul lui Iohannis
Apelul lui Iohannis către Parlament
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan E hotarata treaba  Fotbalul se joaca in zece... COMENTARIU Valeriu Suhan E hotarata treaba Fotbalul se joaca in zece...
Povestile lui Valeriu Suhan La plesneala cu un springar (parte a II-a)

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.