Vânzări cu 50% mai mari pentru grupul Lego în primul semestru din acest an. Ce noutăţi anunţă compania la nivel internaţional

Autor: Andra Stroe Postat la 28 septembrie 2021 36 afişări

Vânzări cu 50% mai mari pentru grupul Lego în primul semestru din acest an. Ce noutăţi anunţă compania la nivel internaţional

Grupul Lego a anunţat astăzi rezultatele financiare şi operaţionale pentru primele 6 luni ale anului, până la 30 iunie 2021. Acestea au înregistrat o creştere de 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, atingând valoarea de 23 miliarde DKK (3 miliarde de euro). Cifrele de vânzări au crescut cu 36%, un ritm superior mediei industriei jucăriilor, reprezentând astfel o creştere a cotei de piaţă atât la nivel global cât şi în cele mai importante pieţe în care activează compania. Profitul operational a fost de 8 miliarde DKK (1 miliard de euro), o creştere de 104% în comparaţie cu prima jumătate a anului 2020, în ciuda unui program de investiţii strategice menite să susţină creşterea pe termen lung. 

„Suntem foarte încântaţi de progresul realizat în toate domeniile de activitate în prima jumătate a anului. Performanţa noastră a fost accelerată de cererea crescută pentru portofoliul nostru, care a atras noi constructori către brandul Lego. Creşterea anuală a fost influenţată şi de mai puţine restricţii aduse de pandemia de COVID-19 faţă de anul precedent, ceea ce a permis operarea fabricilor noastre şi, totodată, redeschiderea magazinelor de retail. De asemenea, am putut observa beneficiile investiţiilor multianuale în e-commerce, inovarea de produs şi reţeaua globală a lanţului de aprovizionare. Această performanţă ne va permite să accelerăm investiţiile strategice ale Grupului LEGO în sustenabilitate şi digitalizare”, a declarat Niels B. Christiansen, CEO Grupul Lego.

Potrivit companiei, grupurile din toate pieţele au înregistrat rate anuale de creşteri ale vânzărilor de două cifre, iar profitul operaţional a crescut de peste două ori, deşi au fost efectuate investiţii majore în iniţiative pe termen lung, precum un nou format de magazine retail, e-commerce, o transformare digitală la nivel de companie, respectiv eforturi de a face produsele şi operaţiunile şi mai sustenabile. De asemenea, profitul operaţional a fost amortizat şi de creşterea costurilor materiilor prime şi a transporturilor.

„Privind către a doua jumătate a anului, putem observa în continuare o cerere puternică pentru produsele noastre. Pe termen lung, ne aşteptăm ca aceste creşteri în materie de venituri şi vânzări să se stabilizeze, pe măsură ce oamenii revin la obiceiurile de cheltuieli pre-pandemie. Acest trend, împreună cu planurile noastre de a accelera reinvestiţiile în viitorul companiei, va duce, în continuare, la un nivel de profit standardizat. Investiţiile noastre sunt gândite să contureze un viitor sustenabil pentru companie şi să ducă mai departe misiunea noastră de a avea un impact pozitiv asupra copiilor şi asupra lumii pe care o vor moşteni. Digitalizarea şi sustenabilitatea joacă un rol esenţial în acest sens, şi suntem foarte mulţumiţi de progresul realizat de echipele noastre în aceste domenii. Vom continua să dezvoltăm experienţele de joc şi de brand astfel încât jocul Lego să fie unul divers, potrivit pentru toată lumea”, a continuat Niels B. Christansen.

Investiţiile grupului în magazinele fizice şi canalele digitale de retail au fost vizibile în prima jumătate a anului, susţin reprezentanţii businessului. Astfel, vânzările din e-commerce, de pe propriile platforme şi ale partenerilor, au crescut cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

De asemenea, compania a lansat un nou format de magazin de retail, care urmează să fie introdus în aproximativ 60 de locaţii în a doua jumătate a anului 2021.  Grupul a continuat să extindă reţeaua globală de retail prin inaugurarea a mai mult de 60 de noi magazine LEGO în prima jumătate a anului, mai mult de 40 dintre acestea fiind în China. Numărul total de magazine de retail Lego a ajuns astfel, pe 30 iunie, la 737, 291 fiind localizate doar în China.

În cea de a doua jumătate a anului 2021, compania va accelera investiţiile în transformarea digital multianuală la nivel de grup. O serie de hub-uri digitale au fost deja deschise în Shanghai şi Copenhaga, pe lângă cele existente la sediul central din Billund şi în Londra.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
grup,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.