Una dintre cele mai urmărite televiziuni a fost SCOASĂ din grila de posturi. Decizia şoc a mogulului media

Postat la 31 august 2017 183 afişări

Gigantul media Sky a decis să retragă Fox News din grila de programe difuzate în Marea Britanie. 21th Century Fox, proprietarul Fox News, deţinut de mogulul media Rupert Murdoch, susţine că decizia este bazată pe faptul că postul TV nu mai era comercial viabil, însă anunţul a atras o serie de critici, un oficial de top spunând că ”este mai uşor să retragă de tot Fox din Marea Britanie decât să cureţe scandalurile”.

Una dintre cele mai urmărite televiziuni a fost SCOASĂ din grila de posturi. Decizia şoc a mogulului media

Un purtător de cuvânt al Fox News a anunţat că postul este orientat în cea mai mare parte către piaţa din SUA, gândit pentru audienţa americană şi că are în medie o audienţă de numai câteva mii de persoane pe zi în Marea Britanie. 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cine sunt cei mai mari proprietari de terenuri Agricole din România

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.