Ucraina interzice emisia a 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul său

Autor: Anna Primac Postat la 10 septembrie 2014 30 afişări

Justiţia ucraineană a interzis, marţi, difuzarea în Ucraina a 15 posturi de televiziune ruse, printre care Pervîi Kanal, Rossia 24, Russia Today, RBK-TV şi Life News, relatează agenţia ucraineană Ukrinform, în pagina electronică.

De asemenea, au fost interzise posturile RTR Planeta, NTV Mir, TVCI, Rossia 1, Istoria, Petersburg 5, REN TV, Zvezda, TNT şi postul privat pro-Kremlin NTV.

"În prezent, realizăm monitorizarea atentă a posturilor ruse cu caracter informaţional. Un tribunal administrativ de la Kiev a luat astăzi (marţi) decizia de a interzice 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul Ucrainei", a anunţat directorul Consiliului Naţional al Audiovizualului din Ucraina, Iuri Artemenko.

Ministerul rus de Externe a denunţat această decizie, acuzând Kievul că încearcă să limiteze libertatea de exprimare.

De asemenea, directorul general al postului de televiziune Pervîi Kanal, Konstantin Ernst, a îndemnat autorităţile ucrainene să anuleze aceste măsuri, care "încalcă norme ale dreptului internaţional".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
UCRAINA,
RUSIA,
TV
/actualitate/ucraina-interzice-emisia-a-15-posturi-de-televiziune-ruse-pe-teritoriul-sau-13240320
13240320
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.