Studiu Autovit.ro: ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii când achiziţionează o maşină

Autor: Andra Stroe Postat la 08 martie 2019 72 afişări

Când vine vorba de alegerea unei maşini, femeile iau în considerare ca prim criteriu vechimea acesteia. 26% dintre respondente au menţionat acest aspect ca fiind cel mai important, imediat după situându-se preţul automobilului (19%), arată un studiu realizat de Autovit.ro în luna februarie a acestui an.

Studiu Autovit.ro: ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii când achiziţionează o maşină
Studiu Autovit.ro: ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii...

În clasament urmează nivelul de siguranţă (11.5%), fiabilitatea (11%) şi consumul (10%).

În ceea ce priveşte bărbaţii, vechimea şi fiabilitatea sunt principalele criterii de achiziţie şi contează în aceeasi măsură pentru câte un procent de 19% dintre respondenţi.Topul este continuat de preţ (16%), marca maşinii (13%) şi nivelul de siguranţă (10%).

Conform studiului, în topul brandurilor auto deţinute de majoritatea femeilor se numără Volkswagen (22%), urmat de Opel (11%), Ford (9%) şi Audi (7%). Dacă facem referire la intenţia de achiziţie a femeilor, acestea ar dori să se îndrepte către Volkswagen (20%), BMW (9%), Audi (9%), Opel (8%) şi Ford (7%).
Întrebaţi ce maşini deţin în prezent, bărbaţii au răspuns cu Volkswagen (22%), Opel (9%), Audi, Ford (8.7%) şi Dacia (8%) şi intenţionează să-şi achiziţioneze Volkswagen (19%), Audi (13%), BMW (11%), Skoda (8%) sau Mercedes-Benz (7%).

Întrebate ce tip de maşină preferă, 43% dintre femei au spus că preferă un automobil mic, potrivit pentru traficul urban. 23% dintre respondente au indicat că apreciază un SUV, pe când 22% ar alege o maşină de familie. Majoritatea bărbaţilor (35%), în schimb, favorizează în primul rând maşinile de familie, iar 28% dintre ei înclină mai degrabă către un SUV sau maşină de oraş/compactă (19%).

La capitolul motorizare, 51% dintre femei preferă autoturismele pe benzină, pe când acelaşi procentaj de bărbaţi a declarat că preferă cele cu motorizare diesel.
În ceea ce priveşte preţul, bărbaţii sunt dispuşi să investească de două ori mai mult într-o maşină decât femeile – 19% dintre aceştia ar înclina să plătească între 10.000-15.000 euro, urmaţi îndeaproape de cei care s-ar situa la pragul de 7.500 şi 10.000 de euro (18%) şi cei care ar da între 3.000 şi 5.000 de euro (17%). Pe de altă parte, cele mai multe dintre femei (25%) vor să investească între 3.000 şi 5.000 de euro pentru un automobil, iar 19% dintre acestea preferă să dea sub 3.000 de euro, în timp ce 16% ar trece pragul de 7.500 de euro.

La capitolul culori, autoturismele negre sunt preferate de ambele sexe, însă pe locul doi în topul preferinţelor se află autoturismele roşii pentru femei, respectiv autoturismele albastre pentru bărbaţi.

Când vine vorba de principalele surse de informare, atât femeile, cât şi bărbaţii preferă să se documenteze în mediul online (46% dintre bărbaţi şi 41% dintre femei aleg Autovit.ro ca principală sursă de informare, urmată de alte surse online). Privind sfaturile primite de la prieteni, cunoscuţi şi familie, femeile au tendinţa să ceară ajutorul apropiaţilor de două ori mai mult decât bărbaţii.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
femei,
barbati,
masini
Cine sunt tinerii care preiau conducerea unora dintre cele mai importante afaceri din România Cine sunt tinerii care preiau conducerea unora dintre cele mai importante afaceri din România

Businessul românesc de familie trece la a doua generaţie, iar numărul tinerilor care au preluat frâiele afacerilor de la părinţii lor este în creştere.

vezi continuarea
ZF.ro
Mutare fulger: Un miliardar român construieşte cel mai nou mall din Capitală, în unul dintre cele mai ”de lux” cartiere Mutare fulger: Un miliardar român construieşte cel mai nou mall din Capitală, în unul dintre cele mai ”de lux” cartiere
Oraşul din România care se transformă radical: Are străzi iluminate cu wifi şi bănci cu încărcare USB. A luat faţa celor mai mari oraşe europene precum Londra, Paris sau Amsterdam
ProMotor.ro
Cutie manuală vs. cutie automată. AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE Cutie manuală vs. cutie automată. AVANTAJE ŞI DEZAVANTAJE
Maşini second hand aduse din GERMANIA, care merită toţi banii în 2019. Topul nemţilor pentru autoturisme mai vechi de 8-9 ani
PRIMA ŢARĂ unde toate taxiurile vor fi electrice, iar încărcarea lor se va face WIRELESS, din mers
Descopera.ro
Cum pot pământenii COLONIZA o lume EXTRATERESTRĂ. Planul inedit lansat de una dintre cele mai mari minţi de la NASA: „Este un loc minunat pentru a trăi” Cum pot pământenii COLONIZA o lume EXTRATERESTRĂ. Planul inedit lansat de una dintre cele mai mari minţi de la NASA: „Este un loc minunat pentru a trăi”
SPERMĂ bătrână, de calitate bună. Savanţii australieni au realizat un EXPERIMENT apartent BIZAR. Rezultatele au fost însă ULUITOARE
O descoperire ŞOCANTĂ arată că dezastrul de la Cernobîl are urmări extrem de GRAVE şi astăzi. „Nu spun ca să nu creeze PANICĂ, dar...”
Go4it.ro
Huawei P30 Pro a fost LANSAT oficial! Este echipat cu cea mai PERFORMANTĂ cameră foto de pe un telefon din lume Huawei P30 Pro a fost LANSAT oficial! Este echipat cu cea mai PERFORMANTĂ cameră foto de pe un telefon din lume
Tehnologia care îţi încarcă telefonul COMPLET în doar 15 minute. Nu ai cum să mai rămâi fără baterie
NETFLIX la jumătate de preţ! Compania ar putea să scadă preţul pentru cel mai ieftin abonament
Csid.ro
Hernia de disc: simptome, diagnostic şi tratament Hernia de disc: simptome, diagnostic şi tratament
Brand de produse cosmetice, prezent şi în România, anunţă prezenţa fibrelor de azbest în 3 dintre produse
Sfaturi pentru alimentaţie în post şi slăbire eficientă la orice vârstă de la medicul Mihaela Bilic VIDEO BY CSID

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.