Studiu Autovit.ro: ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii când achiziţionează o maşină

Autor: Andra Stroe Postat la 08 martie 2019 104 afişări

Când vine vorba de alegerea unei maşini, femeile iau în considerare ca prim criteriu vechimea acesteia. 26% dintre respondente au menţionat acest aspect ca fiind cel mai important, imediat după situându-se preţul automobilului (19%), arată un studiu realizat de Autovit.ro în luna februarie a acestui an.

Studiu Autovit.ro: ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii când achiziţionează o maşină
Studiu Autovit.ro: ce preferă femeile în comparaţie cu bărbaţii...

În clasament urmează nivelul de siguranţă (11.5%), fiabilitatea (11%) şi consumul (10%).

În ceea ce priveşte bărbaţii, vechimea şi fiabilitatea sunt principalele criterii de achiziţie şi contează în aceeasi măsură pentru câte un procent de 19% dintre respondenţi.Topul este continuat de preţ (16%), marca maşinii (13%) şi nivelul de siguranţă (10%).

Conform studiului, în topul brandurilor auto deţinute de majoritatea femeilor se numără Volkswagen (22%), urmat de Opel (11%), Ford (9%) şi Audi (7%). Dacă facem referire la intenţia de achiziţie a femeilor, acestea ar dori să se îndrepte către Volkswagen (20%), BMW (9%), Audi (9%), Opel (8%) şi Ford (7%).
Întrebaţi ce maşini deţin în prezent, bărbaţii au răspuns cu Volkswagen (22%), Opel (9%), Audi, Ford (8.7%) şi Dacia (8%) şi intenţionează să-şi achiziţioneze Volkswagen (19%), Audi (13%), BMW (11%), Skoda (8%) sau Mercedes-Benz (7%).

Întrebate ce tip de maşină preferă, 43% dintre femei au spus că preferă un automobil mic, potrivit pentru traficul urban. 23% dintre respondente au indicat că apreciază un SUV, pe când 22% ar alege o maşină de familie. Majoritatea bărbaţilor (35%), în schimb, favorizează în primul rând maşinile de familie, iar 28% dintre ei înclină mai degrabă către un SUV sau maşină de oraş/compactă (19%).

La capitolul motorizare, 51% dintre femei preferă autoturismele pe benzină, pe când acelaşi procentaj de bărbaţi a declarat că preferă cele cu motorizare diesel.
În ceea ce priveşte preţul, bărbaţii sunt dispuşi să investească de două ori mai mult într-o maşină decât femeile – 19% dintre aceştia ar înclina să plătească între 10.000-15.000 euro, urmaţi îndeaproape de cei care s-ar situa la pragul de 7.500 şi 10.000 de euro (18%) şi cei care ar da între 3.000 şi 5.000 de euro (17%). Pe de altă parte, cele mai multe dintre femei (25%) vor să investească între 3.000 şi 5.000 de euro pentru un automobil, iar 19% dintre acestea preferă să dea sub 3.000 de euro, în timp ce 16% ar trece pragul de 7.500 de euro.

La capitolul culori, autoturismele negre sunt preferate de ambele sexe, însă pe locul doi în topul preferinţelor se află autoturismele roşii pentru femei, respectiv autoturismele albastre pentru bărbaţi.

Când vine vorba de principalele surse de informare, atât femeile, cât şi bărbaţii preferă să se documenteze în mediul online (46% dintre bărbaţi şi 41% dintre femei aleg Autovit.ro ca principală sursă de informare, urmată de alte surse online). Privind sfaturile primite de la prieteni, cunoscuţi şi familie, femeile au tendinţa să ceară ajutorul apropiaţilor de două ori mai mult decât bărbaţii.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
femei,
barbati,
masini

Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro

François Coste, Groupama Asigurări: „Românii sunt din ce în ce mai interesaţi de produse de asigurare şi suntem de părere că tendinţa va fi de aliniere treptată la structura pieţei europe François Coste, Groupama Asigurări: „Românii sunt din ce în ce mai interesaţi de produse de asigurare şi suntem de părere că tendinţa va fi de aliniere treptată la structura pieţei europe

La 10 ani de la intrarea pe piaţa locală, asigurătorul de origine franceză Groupama trece într-o nouă etapă, marcată de revoluţia tehnologică. Cum se vede riscul în prezent, povesteşte François Coste, care conduce compania încă din 2012.

vezi continuarea
ZF.ro
Atenţie! De astăzi, plăţile cu carduri ”sar în aer”.Schimbări majore pentru posesorii de carduri Atenţie! De astăzi, plăţile cu carduri ”sar în aer”.Schimbări majore pentru posesorii de carduri
O resursă EXTREM de valoroasă, pe care românii o au din plin. A devenit al doilea ”aur negru” al planetei. Este una dintre cele mai CĂUTATE substanţe din lume
ProMotor.ro
Povestea Godzilei româneşti. Era o centrală nucleară pe roţi - VIDEO Povestea Godzilei româneşti. Era o centrală nucleară pe roţi - VIDEO
Poliţia are un RADAR care nu ratează nicio maşină. Cum se pot proteja şoferii - VIDEO
GESTUL care a intrigat INTERNETUL. De ce ating POLIŢIŞTII farurile maşinii atunci când te trag pe dreapta
Descopera.ro
Descoperirea care i-a ULUIT pe cercetători. Acest bărbat trăieşte fără 90% din creier. ''Nu credeam că se poate asta'' Descoperirea care i-a ULUIT pe cercetători. Acest bărbat trăieşte fără 90% din creier. ''Nu credeam că se poate asta''
Descoperire INCREDIBILĂ într-un cufăr. Maestrul ILLUMINATI a...
Povestea care i-a UMILIT pe toţi soldaţii ruşii. Ce le-au făcut FEMEILE din "Batalionul Morţii", în frunte cu MARIA
Go4it.ro
IPHONE 11 este cel mai puternic telefon? Cum se compară cu SAMUSNG şi HUAWEI IPHONE 11 este cel mai puternic telefon? Cum se compară cu SAMUSNG şi HUAWEI
HUAWEI cedează presiunilor! Este dispusă să renunţe la tehnologia 5G pentru a putea face afaceri cu SUA
Cum răspunde HUAWEI la noua lansare IPHONE 11. Compania chineză pregăteşte un anunţ exploziv pentru săptămâna viitoare
Csid.ro
Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime Portretul psihologic al unui violator: cum îl recunoaştem şi cum evităm să devenim victime
Cum poţi ajuta o femeie care este abuzată
HOROSCOP AUGUST 2019: se anunţă noi câştiguri financiare şi multe relaţii pasagere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.