Secrete din management. Cum să creşti o afacere cu 60%

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 30 iulie 2015 2240 afişări

Grupul Floria a vândut flori în valoare de 950.000 euro în prima jumătate a acestui an, în creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au contribuit la creşterea accelerată la nivel de grup sunt creşterea vânzărilor de buchete online pe www.Floria.ro, deschiderea florăriei Floria În Stradă şi dezvoltarea pe segmentul aranjamentelor corporate şi pentru evenimente personale.

Secrete din management. Cum să creşti o afacere cu 60%

Floria.ro, florăria online numărul 1 în România, şi divizia online a grupului Floria, a vândut în primele 6 luni ale anului flori online în valoare de 550.000 euro şi a înregistrat astfel o creştere cu 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Motoarele de creştere pentru Floria.ro au fost creşterea numărului de parteneri, livrarea gratuită în 2 ore de la confirmarea comenzii în peste 130 de localităţi din toata ţara, livrarea în 24 ore în orice destinaţie din lume, diversificarea modalităţilor de plată şi orientarea către un public sofisticat, dupa rebranding.

„Reţeta noastră a fost simplă: să facem totul să ne îndeplinim misiunea de a livra cele mai frumoase şi rezistente buchete, cu cel mai simplu mod de comandă, în cel mai scurt timp, oriunde în ţară. Toate eforturile au fost orientate către acest obiectiv, iar rezultatele au apărut: cota de piaţă a crescut, iar clienţii sunt mai fideli brandului”, declară Marina Popescu, e-Commerce Manager Floria.ro.

Floria.ro se adresează cu preponderenţă gentlemanilor. 65% dintre clienţii Floria.ro sunt domni atenţi, maturi, cu vârste între 25 şi 45 ani, care vor să ofere buchete cu un design deosebit şi pentru care contează calitatea florilor, serviciile premium de livrare şi profesionalismul în execuţia buchetului.

„Domnii care comandă flori pe www.floria.ro sunt pretentioşi şi atenţi la detalii, ei caută buchete sofisticate, cu design, cu poveste, care să întregească experienţa destinatarei. O consecinţă este faptul că valoarea medie a comenzii online a crescut uşor în primele luni, până la 225 lei, faţă de 210 lei anul trecut” adaugă Marina Popescu.

În prima parte a anului a fost deschis primul spaţiu Floria În Stradă, conceptul pentru vânzare offline de buchete şi aranjamente de flori propus de Floria.

Investiţia necesară pentru deschiderea florăriei a fost de 100.000 euro. Florăria Floria În Stradă este situată în centrul Capitalei, într-un spaţiu de 150 mp, pe str. Ion Câmpineanu nr. 22.

Deschiderea florăriei Floria În Stradă face parte din etapa a II-a a proiectului de extindere a grupului Floria, proiect ce implică investiţii de peste 200.000 euro până la finalul 2015.

Floria.ro, afacerea care conduce în topul vânzărilor online de flori, a împlinit anul acesta 5 ani de existenţă şi livrează flori şi buchete în toată lumea şi, în peste 130 de oraşe din România, oferă transport gratuit şi livrare în 2 ore.

Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României, pentru buchete şi aranjamente de flori. Din toamna 2014, Floria.ro devine Florăria “pentru gentlemanul din fiecare” şi îi ghidează pe bărbaţi să ofere flori ca nişte gentlemani desăvârşiţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
management,
secrete,
flori,
online,
Floria,
livrare,
plati
/actualitate/secrete-din-management-cum-sa-cresti-o-afacere-cu-60-14658454
14658454
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.