Romtelecom şi Cosmote intră de sâmbătă sub brandul Telekom România şi îşi schimbă denumirile

Autor: Adrian Dumitrache Postat la 12 septembrie 2014 82 afişări

Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi, de sâmbătă, noile denumiri ale operatorilor Romtelecom şi Cosmote România, schimbarea fiind parte a procesului de adoptare a brandului "Telekom" al grupului german Deutsche Telekom.

Deutsche Telekom deţine 40% din OTE Grup (Grecia), acţionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali, care în 2013 au avut afaceri cumulate de 1,07 miliarde de euro.

"Începând de sâmbătă, 13 septembrie, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania şi cele două companii vor intra oficial în familia internaţională Telekom. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopţie a noului brand, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania", se arată într-un comunicat al celor doi operatori.

Telekom Romania intră pe piaţă cu conceptul one-stop-shop. Pe o singură factură, clienţii Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicaţii, respectiv acces la conexiuni broadband mobil şi fix, voce mobilă şi fixă şi, de asemenea, divertisment TV.

Mai mult, toate pachetele de servicii ale Telekom Romania Communications vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub formă de servicii web şi mobile.

"Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească", a declarat directorul general al Telekom Romania Communication şi Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, într-o conferinţă de presă.

Prezentă la eveniment, Claudia Nemat, membru în board-ul Deutsche Telekom pentru Europa şi Tehnologie, a declarat că adăugarea României pe harta Magenta este un pas firesc în extinderea amprentei Deutsche Telekom în Europa.

"Ca furnizor de top în Europa, vom aduce experienţa şi abilităţile noastre pe piaţa românească. Suntem puternic implicaţi în susţinerea Telekom Romania şi vom contribui semnificativ la societatea românească", a mai spus Nemat.

Premierul Victor Ponta, prezent la eveniment, a afirmat că investiţiile realizate în infrastructurile celor doi operatori au atins un miliard de euro şi a mulţumit reprezentanţilor Deutsche Telekom pentru cele 7.000 de locuri de muncă care aparţin grupului.

"Lansarea brandului «T» este cel mai simplu şi mai clar semn de încredre şi angajament pentru piaţă româneasca şi vreau să mulţumesc celor care au lucrat la lansarea acestuia. Prezenţa grupurilor putenice în România arată că ţara noastră este o piaţă regională semnificativă", a spus Ponta, care a menţionat că utilizează acasă serviciile de televiziune Dolce şi de acces la Internet furnizate de Telekom Romania Communications.

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii sub care vor fi furnizate servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete pentru o comunitate de aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, noul brand acoperă servicii integrate de telecomunicaţii, respectiv servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet de mare viteză şi televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum şi conţinut şi exclusivităţi.

Pentru clienţii business, noul brand va include un portofoliu complet de soluţii IT&C la cheie, care va veni în sprijinul activităţii acestora.

Telekom Romania este un brand care aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienţi pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe şi peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013).

Grupul german furnizează produse şi servicii fixe, comunicare mobilă, Internet şi IPTV pentru consumatori şi soluţii IT&C pentru clienţi din mediul de business.

Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de ţări şi are circa 229.000 angajaţi la nivel mondial.

Grupul a consemnat venituri de 60,1 miliarde euro în anul financiar 2013, mai mult de jumătate din această sumă fiind obţinut în afara Germaniei.

Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicaţii. Acţionari sunt grupul elen OTE - 54,01% şi Ministerul pentru Societatea Informaţională - 44,99%.

Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, în scădere cu 1,6% faţă de 2012.

Profitul operaţional înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul întregului an, în scădere cu 11,1% comparativ cu 2012.

Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote România) este al treilea jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, după Orange România şi Vodafone România.

În 2013, veniturile au scăzut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro.

Profitul operaţional pro forma înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus faţă de 2012.

Operatorul mobil are ca acţionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group - 70% şi Romtelecom - 30%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
TELEKOM ROMÂNIA,
LANSARE,
/actualitate/romtelecom-si-cosmote-intra-de-sambata-sub-brandul-telekom-romania-si-isi-schimba-denumirile-13255256
13255256
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.