Românii caută rafinamentul în străinătate: 85% dintre cadourile corporate comandate în 2019 conţin produse internaţionale, nu româneşti

Autor: Andra Stroe Postat la 17 decembrie 2019 60 afişări

Românii caută rafinamentul în străinătate: 85% dintre cadourile corporate comandate în 2019 conţin produse internaţionale, nu româneşti

Călătoriile şi expunerea la bucătăriile de peste hotare au deschis apetitul românilor pentru produse premium internaţionale. Acest lucru este vizibil şi în cadourile pe care le oferă tinerii antreprenori şi oamenii de afaceri cu experienţă din România angajaţilor şi partenerilor de business. În 2019, producătorul de coşuri cadou corporate Debonaire anunţă o creştere de 25% a vânzărilor faţă de sezonul cadourilor de Crăciun din 2018. Creşterile se văd nu doar în volumele de comenzi, ci şi în numărul de clienţi interesaţi de astfel de pachete cadou.

În 2019, cu 35% mai mulţi clienţi au ales să ofere coşuri cadou cu produse selectate de la producători locali şi internaţionali de la Debonaire. „Primim comenzi majoritar din Bucureşti, însă cadourile noastre a ajuns şi în companii din Timişoara, Braşov sau Cluj, spre exemplu. Românii apreciază tot mai mult produsele gourmet internaţionale atunci când e vorba despre cadourile pe care le oferă şi mesajul pe care acestea le transmit despre ei. Iar experienţa pe care o dăruiesc prin aceste cadouri corporate se diferenţiază tot mai mult de cea de acasă, tradiţională”, observă Codruţa Miron, proprietar Debonaire.

Cadourile cu preparate tradiţionale româneşti au reprezentat doar 15% dintre alegerile corporate

Cele mai multe coşuri cadou ajung la partenerii de business ai clienţilor Debonaire, urmaţi de echipele acestora, dar şi cadourile pentru copii rămân de interes în acest sezon. Partenerii sunt cei care primesc cadourile cele mai consistente, media costurilor fiind de 85 lei/cadou în cazul coşurilor corporate prin care românii mulţumesc celor care le-au fost alături în 2019. Cadourile pentru copii, în partea oarecum opusă din punct de vedere al bugetului investit, ajung la o medie de 35 lei/cadou.

Un aspect foarte interesant este faptul că decizia de cumpărare a cadourilor corporate aparţine majoritar femeilor, acestea plasând numărul cel mai mare de comenzi online.

Peste 70% din coşurile corporate au fost personalizate în 2019

Cadourile personalizate, de pildă felicitări gravate, decoraţiuni personalizate cu logo-ul companiei, sunt o opţiune de top pentru clienţii Debonaire. În acest sezon de sărbători, 70% dintre comenzi au inclus produse personalizate prin gravură sau print UV.  „Există clienţi care şi doresc doar decoraţiuni personalizate şi consideră drept foarte importantă comunicarea brandului sau a companiei în general către parteneri pentru a se evidenţia printre toţi cei care trimit cadouri de Crăciun în această perioadă. În comunicarea Business-to-Business, coşurile corporate joacă un rol foarte important, motiv pentru care personalizarea şi produsele gourmet sunt opţiunile preferate ale românilor”, adaugă Codruţa Miron.

Producătorul de coşuri corporate pregăteşte deja cadourile pentru sezonul de primăvară, când oferta va conţine dedicaţii speciale pentru 1-8 Martie şi sărbătorile de Paşte.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cadouri,
produse,
romani

Citeşte pe comedymall.ro

Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
SURPRIZĂ: Cu cât cresc pensiile. Veşti bune pentru milioane de români SURPRIZĂ: Cu cât cresc pensiile. Veşti bune pentru milioane de români
ULTIMĂ ORĂ. Schimbare fulger de la ţara în care trăiesc 500.000 de români. Toate regulile au fost schimbate
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Tomac anunţă că Băsescu va candida la PMB: Că va pierde Nicuşor este meritul USR, nu al PMP Tomac anunţă că Băsescu va candida la PMB: Că va pierde Nicuşor este meritul USR, nu al PMP
Ştefănescu, despre Ciolacu: Tace şiret. Misiunea trebuie îndeplinită conform ordinelor
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.