Restaurantul şi bistroul Ikea au sărit de 10 mil. euro vânzări în 2018. Suedezii îşi consolidează poziţia la vârful celor mai puternice localuri din România

Postat la 10 iunie 2019 28 afişări

Departamentul Ikea Food, for­mat din restaurantul IKEA, maga­zinul de delicatese suedeze şi bistroul din in­cintă, a obţinut anul trecut afaceri de 41,9 mil. lei (8,8 mil. euro) fără TVA, în creş­tere cu 18% faţă de anul anterior.

Restaurantul şi bistroul Ikea au sărit de 10 mil. euro vânzări în 2018. Suedezii îşi consolidează poziţia la vârful celor mai puternice localuri din România

 Dacă se adaugă TVA-ul la alimente de 9%, afacerile merg spre 45,5 mil.lei, adică circa 10 milioane de euro, potrivit cal­culelor ZF. Datele sunt valabile pentru perioada anului financiar al Ikea ce începe la 1 septembrie şi se termină pe 31 august anul următor.

 

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ikea,
restaurant,
consolidare,
pozitie

ALEPH STORY: Top 10 cele mai căutate joburi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.