Producătorul român de cosmetice Farmec a inaugurat în Barcelona primul magazin din Spania

Autor: Andreea Tobias, Vasile Măgrădean Postat la 01 octombrie 2015 203 afişări

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a inaugurat în Barcelona, cu ajutorul unui partener local, primul magazin din Spania, situat într-o zonă foarte accesibilă publicului, aflată aproape de centrul oraşului.

Potrivit unui comunicat transmis, joi, de compania Farmec, deschiderea magazinului din Barcelona a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice româneşti din partea localnicilor, a turiştilor şi a românilor stabiliţi în Spania.

"Partenerul companiei Farmec SA din Barcelona, Mercatrom Alimentacion SL, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmec din Spania, în Barcelona. Situat pe strada Carrer Provença, o zonă foarte accesibilă publicului, aflată aproape de centrul metropolei, noul magazin îşi aşteaptă vizitatorii într-un spaţiu modern, inspirat de designul existent deja în toate magazinele Farmec din ţară sau din străinătate. Deschiderea noului magazin de brand Farmec în Barcelona, unul dintre cele mai apreciate oraşe din lume de către turiştii de pretutindeni, a venit ca răspuns la cererile din ce în ce mai mari de produse cosmetice româneşti din partea localnicilor, a turiştilor şi a românilor stabiliţi în Spania", se arată în comunicat.

Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, scrie în comunicat că, în cadrul noului magazin din Spania, "consumatorii se vor bucura de brandurile recunoscute şi apreciate ale companiei Farmec şi vor primi recomandări profesioniste din partea personalului specializat".

Vizitatorii noului magazin din Barcelona pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj-Napoca, precum şi mărci tradiţionale, printre care dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic şi Retinol, Gerovital H3 Evolution, cât şi cele dedicate îngrijirii bărbaţilor, Gerovital H3 Men.

"Alături de acestea, consumatorii se mai pot bucura şi de produsele din gamele Aslavital, Farmec Argan Plus, precum şi de alte produse pentru îngrijire personală, cosmetică decorativă şi produse din gamele profesionale din portofoliul Farmec”, se mai arată în comunicatul Farmec.

Magazinul de brand din Barcelona este cel de-al treilea centru Farmec inaugurat în afara ţării anul acesta, după ce, în primăvară, au fost deschise magazinele din Franţa (Menton) şi Grecia (Alexandroupoli).

În 2014, două magazine Farmec au fost inaugurate în Grecia, la Salonic şi Katerini.

Primul magazin Farmec din afara ţării a fost deschis în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Din 2013, compania are un magazin de brand şi în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Corvin.

În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu Mureş.

În prezent, produsele Farmec ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice din România, având acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie.

În primul semestru din acest an, afacerile producătorului român de cosmetice Farmec au crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 82,66 milioane de lei (18,6 milioane euro), susţinute de extinderea portofoliului de produse şi de dezvoltarea vânzărilor online.

Anul trecut, Farmec Cluj-Napoca a încheiat cu o cifră de afaceri de 152 milioane lei (34 milioane euro), în creştere cu peste 10% faţă de valoarea din 2013, după investiţii în modernizarea liniilor de producţie şi extinderea portofoliului de produse.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FARMEC,
SPANIA,
/actualitate/producatorul-roman-de-cosmetice-farmec-a-inaugurat-in-barcelona-primul-magazin-din-spania-14780902
14780902
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.