Presa scrisă, tot mai aproape de dispariţie. Ediţia britanică a unei prestigioase reviste îşi încetează apariţia în print, după 31 de ani de la lansare

Postat la 11 septembrie 2019 77 afişări

Ediţia britanică a revistei de modă şi frumuseţe Marie Claire îşi încetează apariţia în print, din luna noiembrie, şi va rămâne disponibilă exclusiv online, potrivit publisherului TI Media, citat de BBC.

Presa scrisă, tot mai aproape de dispariţie. Ediţia britanică a unei prestigioase reviste îşi încetează apariţia în print, după 31 de ani de la lansare

Reprezentanţii TI Media (fostul Time Inc.) au declarat că au luat această decizie "pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului" revistei, care preferă conţinuturile pe dispozitive mobile şi au un stil de viaţă alert.

În timp ce tirajul în print a scăzut, site-ul Marie Claire are două milioane de abonaţi lunar.

Revista a fost lansată în 1988, iar prima ediţie digitală va fi lansată sub licenţă cu Groupe Marie Claire.

Jean de Boisdeffre, şeful Marie Claire International, a declarat: "Suntem încântaţi să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluţia brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru şi mai multe succese în deceniile următoare".

TI Media deţine peste 40 de branduri în print şi digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman's Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound şi What's On TV. Publicaţiile sale aveau o audienţă de 11,7 milioane de adulţi în Marea Britanie la sfârşitul lunii martie.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marea britanie,
aparitie,
incetare,
lansare

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.