Portul şi faleza din Tulcea vor fi modernizate de o companie germană. Contractul - 34 milioane euro

Autor: Andrei Leonte, Andreea Tobias, Mediafax Postat la 08 februarie 2020 302 afişări

Portul şi faleza din Tulcea vor fi modernizate de o companie germană. Contractul - 34 milioane euro

Portul şi faleza din Tulcea vor fi reabilitate şi modernizate de filiala din România a unei companii germane. Contractul se ridică la aproximativ 34 milioane de euro, iar 75% din bani vin din fonduri europene.  

Consiliul Judeţean Tulcea a semnat contractul pentru reabilitarea portului şi falezei din oraş, după ce licitaţia publică a fost câştigată de societatea Max Boegl România, parte a grupului german Max Boegl.

Contractul pentru asistenţa tehnică şi execuţia modernizării Portului Tulcea are o valoare de 133.956.978,4 lei, iar proiectul ar trebui finalizat până la finalul anului 2022.

Proiectul, finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, îşi doreşte să modernizeze infrastructura portuară, care va crea premisele pentru dezvoltarea serviciilor de transport naval de pasageri, prin creşterea numărului de curse zilnice şi, după caz, a capacităţii navelor, a transmis Ministerul Transporturilor în momentul semnării contractului de finanţare.

Costurile modernizării vor fi suportate în proporţie de 75% din Fondul European de Dezvoltare Regională, 23% din bugetul de stat şi 2% din bugetul Consiliului Judeţean Tulcea.

Conform proiectului, compania germană va trebui să intervină la infrastructura portuară pentru asigurarea condiţiilor optime de acostare a navelor fluviale, să reabiliteze şi să extindă utilităţile sau să reabiliteze faleza din municipiu.

Max Boegl România este parte a consorţiului german Max Boegl. Societatea este unul dintre principalii actori în segmentul construcţiilor din România şi are în portofoliu lucrări de infrastructură precum construcţia centurii de ocolire a Sibiului, reconstrucţia stadionului Lia Manoliu, realizarea pasajului subteran Doamna Ghica, sau construirea tronsonului de autostradă Medgidia-Constanţa.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
port,
modernizare,

ALEPH STORY: BEST OF. Roşia Montană, o pierdere de aur!

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.