Plus 26% pentru Provident în prima jumătate de an

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 31 iulie 2014 104 afişări

Plus 26% pentru Provident în prima jumătate de an

Filialele din România şi Bulgaria ale grupului britanic International Personal Finance (IPF), care operează sub brandul Provident, au acordat împrumuturi în valoare de 68,4 milioane de euro (55,9 milioane de lire sterline) în prima jumătate a acestui an, în creştere cu 26% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013.

In toamna anului trecut, IPF a lansat operaţiunile pe piaţa din Bulgaria folosind infrastructura şi resursele de management din România şi, de atunci, rezultatele celor două ţări sunt raportate cumulat.

Veniturile celor două companii au crescut cu 23% comparativ cu primul semestru al anului trecut, până la 45,3 milioane de euro (37 de milioane de lire sterline). Profitul operaţional brut al Provident Financial România, conform standardelor internaţionale de raportare financiară IFRS, a fost de 2,1 milioane de euro (1,7 milioane de lire sterline). în cei opt ani de prezenţă pe piaţa locală, compania a investit în România peste 230 de milioane de euro.

Grupul are acum peste 312.000 de clienţi activi în cele două ţări, cu 16% peste nivelul raportat în primul semestru din 2013. Aproximativ 5.000 dintre aceştia sunt în Bulgaria, unde IPF are deja peste 300 de angajaţi şi agenţi independenţi şi 8 puncte de lucru în cele mai importante oraşe din ţară. Investiţiile în extinderea operaţiunilor în Bulgaria în primele şase luni ale acestui an s-au ridicat la 3,3 milioane de euro (2,7 milioane de lire).

Anul acesta, Provident Financial România a introdus în portofoliul său produse noi, cum ar fi împrumuturi de valori mai mari pe perioade mai lungi şi a anunţat că testează programe de recompensare a clienţilor fideli prin condiţii preferenţiale şi reduceri de costuri. De asemenea, compania are în plan oferirea de împrumuturi cu rambursări lunare, ca o alternativă la modelul actual care presupune achitarea săptămânală a ratelor.

„Investiţiile realizate în extinderea operaţiunilor în zone noi, atât în România, cât şi în Bulgaria, precum şi diversificarea portofoliului de produse şi servicii au generat creşteri importante ale tuturor indicatorilor de performanţă şi ne aşteptăm la rezultate solide şi în semestrul al doilea. In acelaşi timp, tot mai mulţi angajaţi români fac pasul către o carieră internatională: după contribuţia la lansarea operaţiunilor pe piaţa din Bulgaria, cel puţin trei români vor face parte din echipa care va pune bazele operaţiunilor în Spania, cea mai recentă ţară unde IPF se extinde şi unde ne aşteptăm să emitem primele împrumuturi la începutul lui 2015”, a declarat Gerard Ryan, CEO-ul grupului IPF.

IPF are acum peste 2,6 milioane de clienţi în şapte ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Mexic. Grupul a anunţat pentru primul semestru din 2014 venituri de 394,1 de milioane de lire sterline, în creştere cu 16,7% comparativ cu perioada similară din 2013 şi a acordat împrumuturi în valoare totală de 513 milioane de lire sterline. IPF este unul dintre cei mai mari angajatori britanici din regiune şi una dintre cele mai puternice 250 de companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naţionale a României şi face parte din grupul britanic International Personal Finance (IPF), unul dintre cei mai importanţi furnizori de credite la domiciliu din Europa. Grupul are 2,6 milioane de clienţi în şapte ţări din Europa Centrală şi de Est, precum şi în Mexic. IPF este una dintre cele mai puternice 250 de companii internaţionale listate la Bursa din Londra.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
imprumut,
marea britanie,
venituri,
semestru
/actualitate/plus-26-pentru-provident-in-prima-jumatate-de-an-13010951
13010951
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.