PepsiCo l-a promovat pe Călin Clej în poziţia de director de marketing pentru băuturi în 12 ţări

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 02 februarie 2015 468 afişări

PepsiCo anunţă promovarea lui Călin Clej, care a ocupat poziţia de senior manager marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, în poziţia de marketing director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise. Din noua poziţie, el va coordona platformele de brand şi trade marketing pentru băuturile din portofoliul PepsiCo în România, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croaţia, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru şi Israel, cuprinzând peste 67 de milioane de consumatori.

PepsiCo l-a promovat pe Călin Clej în poziţia de director de marketing pentru băuturi în 12 ţări

În noul rol, Călin Clej va asigura buna implementare a planurilor integrate de activităţi pentru băuturile PepsiCo şi va dezvolta noi sinergii în regiunea pieţelor balcanice.

“Călin Clej a jucat un rol cheie în succesul PepsiCo Beverages, îmbunătăţind procesele de lucru şi avansând programe care au susţinut expansiunea brandurilor în pieţele locale”, a comentat Levent Yuksel, vice president general manager, PepsiCo Greater Balkans & South Eastern Europe Region Franchise.

“Povestea mea alături de PepsiCo a început acum treisprezece ani, timp în care mi-am dezvoltat abilităţile şi experienţa, lucrând pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume”, a comentat Călin Clej, marketing director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

Între campaniile dezvoltate sub mandatul lui Călin Clej se numără campania locala „Pepsi-Cola. Şi ieri. Şi azi”, şi prima platformă de marketing Pepsi la nivel regional, lansată prin campania "Acum sunt pe +”.

La PepsiCo din 2002, Călin Clej conduce, în Romania şi în regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate băuturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton şi Gatorade.

Produsele PepsiCo sunt prezente în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2013, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi. Portofoliul PepsiCo este format din 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/pepsico-l-a-promovat-pe-calin-clej-in-pozitia-de-director-de-marketing-pentru-bauturi-in-12-tari-13798935
13798935
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.