Pandemia şi munca de acasă au dus la creşterea cu peste 50% a vânzărilor de produse electronice şi electrocasnice pentru gătit, curaţenie sau pentru lucru de acasă în 2020, dar şi în primul trimestru al anului 2021

Autor: Roxana Rosu Postat la 30 iunie 2021 24 afişări

Pandemia şi munca de acasă au dus la creşterea cu peste 50% a vânzărilor de produse electronice şi electrocasnice pentru gătit, curaţenie sau pentru lucru de acasă în 2020, dar şi în primul trimestru al anului 2021

Vânzările de produse electronice şi electrocasnice pentru gătit, curaţenie sau pentru lucru de acasă au crescut cu peste 50% atât în anul 2020 cât şi în primul trimestru al anului 2021, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie în tendinţele de consum, arată o analiză realizată de GfK.

Astfel, în primul trimestru al anului 2021 achiziţiile românilor de produse care fac mai uşoară munca de acasă şi curăţenia au continuat să înregistreze creşteri substanţiale în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului anterior. Vânzările de tablete s-au dublat, iar vânzările de computere mobile au crescut cu peste 50%.

De asemenea, vânzările de aspiratoare au crescut cu peste 50%, principalii driveri de creştere fiind produsele premium de tip robot şi aspiratoare verticale.

„Vânzările de produse electrocasnice pentru gătit şi maşinile de cafea au continuat, de asemenea, să crească în anul 2021 în contextul în care restaurantele nu sunt complet deschise iar în noul stil de viaţă al consumatorilor gătitul şi gospodăria în sine au căpătat o mai mare importanţă.” declară Darius Ile, Market Inteligence Specialist, GfK România.

Munca de acasă a adus schimbări puternice şi în ceea ce priveşte produsele pentru pregătirea mâncării, friteuzele având vânzări duble, cuptoarele încorporabile şi aragazurile, precum şi plitele încorporabile au crescut cu peste 50%.

De asemenea, au continuat să crească semnificativ vanzările de electrocasnice de tip smart connect, produse care se conectează la o aplicaţie mobilă. Astfel masinile de spălat smart connect au înregistrat creşteri ale vânzărilor de peste 500%, raportându-ne încă la o bază relativ mică. Uscătoarele de rufe smart connect au înregistrat o dublare a

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
vanzari,
produse,
electrocasnice,
gatit

ALEPH STORY: Pentru ce se îndatorează România. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.