O româncă îşi vinde produsele în cele mai importante oraşe din lume şi are clienţi precum Madonna sau Beyonce

Postat la 20 ianuarie 2017 75 afişări

Murmur, brand-ul românesc de fashion, începând cu 20 ianuarie 2017 va fi prezent în Galeriile Lafayette din Paris, cel mai cunoscut department store din Franţa. Creaţiile Murmur vor fi comercializate în cadrul unui pop-up store ce reuneşte doar câteva nume care expun la Salon International de la Lingerie (Paris), cel mai important târg din domeniu.

O româncă îşi vinde produsele în cele mai importante oraşe din lume şi are clienţi precum Madonna sau Beyonce

Colanţii Stark, pe care îi poartă vedeta Gigi Hadid, au fost incluşi printre cele şase piese cu care Murmur vrea să cucerească selecta clientelă a Galeriilor Lafayette.

„Este un real pas înainte pentru noi ca deschidere şi vizibilitate pe plan internaţional, Galeriile Lafayette fiind unul dintre cele mai cunoscute nume din domeniu. Încă de când eram studentă am admirat iniţiativele şi expoziţiile Galeriilor, iar acum, să fim printre cele mai inovative brand-uri prezentate consumatorului, mi se pare o onoare şi o confirmare a valorii brand-ului.”, spune Andreea Bădală, designer-ul şi fondatorul Murmur.

Murmur a fost lansat în anul 2011 ca un concept unic de prêt-à-porter cu influenţe retro. Produsele brandului românesc se regăsesc în magazine din mai multe oraşe ale lumii, precum New York, Los Angeles, Tokyo, Geneva, München, Amsterdam, Moscova sau Dubai.

Potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii brandului, vedete precum Katy Perry, Madonna, Kylie Jenner, Beyonce, Lady Gaga şi Fergie au ales să poarte piese Murmur pentru proiecte renumite sau în cadrul apariţiilor publice. Încă de la început, brand-ul s-a bucurat de atenţia presei internaţionale, piesele Murmur apărând în publicaţii ca Vogue UK, India, Olanda şi Spania, Elle UK, Paper şi Brides Magazine.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
galerii,
paris,
prezenta,
brand,
dubai,
fashion

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.