O companie specializată pe e-commerce deschide o „pepinieră" de specialişti în marketing. „Ne dorim să îmbinăm zona de performance cu zona de creaţie pentru a aduce vânzări"

Autor: Andra Stroe Postat la 09 septembrie 2020 166 afişări

O companie specializată pe e-commerce deschide o „pepinieră" de specialişti în marketing. „Ne dorim să îmbinăm zona de performance cu zona de creaţie pentru a aduce vânzări"

Agenţia de marketing online specializată pe e-commerce MTH Digital îşi măreşte echipa pe fondul creşterii industriei de e-commerce în timpul pandemiei şi lansează un program intern de formare a tinerilor care doresc să înveţe digital marketing pentru magazinele online. 

MTH Digital este un departament de marketing online externalizat specializat pe furnizarea de servicii de promovare online pentru magazine virtuale. 90% din portofoliul de clienţi este reprezentat de acest tip de magazine şi retaileri care vând online. Businessul a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de aproximativ 350.000 de euro şi estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro până la finalul 2020. Anul acesta, cifra de afaceri a agenţiei a crescut cu 40% în timpul pandemiei şi cea mai mare parte a venit din câştigarea unor clienţi care acum şi-au deschis un business online sau care vindeau până acum în retailul tradiţional şi au decis să deschidă un canal virtual de vânzare. Ca urmare, echipa a decis să investească în formarea de noi specialişti în digital marketing pentru e-commerce şi lansează în această toamnă MTH Digital Academy.

„Din ce am observat în piaţă, există specialişti care ştiu să facă performance marketing şi alţi specialişti care ştiu să facă social media, conţinut, să contribuie la un concept vizual. Ce ne dorim noi este să îmbinăm zona de performance cu zona de creaţie pentru a aduce vânzări. Nu credem în diviziunea rolurilor, încercăm să formăm specialişti compleţi care să înţeleagă e-commerce cap-coadă. Am învăţat din experienţă că este greu să găseşti astfel de specialişti deja formaţi şi este dificil şi să converteşti oameni deja specializaţi pe una dintre direcţii în acest mix de care e-commerce-ul are nevoie. Ca urmare, am decis să lansăm MTH Digital Academy - un program intensiv de 2 săptămâni în cadrul cărora participanţii vor beneficia în mod gratuit de traininguri intensive de digital marketing şi de experienţă practică, vor avea de făcut proiecte bazate pe cazuri reale şi, în urma acestor 2 săptămâni, vor avea şansa de a fi unul dintre noii noştri colegi. Evident, programul se va desfăşura online”, spune Anca Toma, head of digital MTH Digital.

Businessul s-a lansat în 2016 iar echipa numără în prezent 20 de specialişti în digital marketing.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
online,
ecommerce

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.