Mega Image şi eMag renunţă la parteneriatul început în urmă cu opt ani, după ce companiile au decis să se axeze pe dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce

Autor: Cristina Bellu Postat la 29 iulie 2021 264 afişări

Mega Image şi eMAG anunţă că, începând cu data de 30 iulie, vor înceta de comun acord parteneriatul început în urmă cu opt ani, urmând ca fiecare să îşi concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, segment care a înregistrat o accelerare puternică în ultimul an.

Mega Image şi eMag renunţă la parteneriatul început în urmă cu opt ani, după ce companiile au decis să se axeze pe dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce

Mega Image şi eMAG anunţă că, începând cu date de 30 iulie, vor înceta de comun acord parteneriatul început în urmă cu opt ani, urmând ca fiecare să le concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în e-commerce, segment care a înregistrat o accelerare puternică în ultimul an.

„Concentrarea pe platformă proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de ecommerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicaţia de mobil cu serviciul de livrare rapidă în două ore şi ne-am extins în oraşele mari din ţară. Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită şi vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare ”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.  

Retailerul olandezo-belgian Mega Image este singurul supermarket care a dezvoltat platforma proprie online cu o integrare completă a serviciilor: de la depozit propriu dedicat exclusiv pregătirii şi livrării începători online, platforma online mega-image.ro şi Aplicaţia de mobil Mega Image, oferind astfel două opţiuni de livrare: rapid, în maximum două ore sau începând cu două zile.  

La rândul său, eMAG a investit pe parcursul acestui an în extinderea reţelelor easybox la nivel naţional şi a lansat Genius, serviciul premium cu livrare gratuită şi, de curând, livrarea în aceeaşi zi pentru clienţii din Bucureşti. De asemenea, eMAG a investit în platforma tazz by eMAG, care oferă livrare rapidă pentru aproape orice produs de dimensiuni reduse.

„Într-o perioadă în care evoluţia ecommerce înregistrează un ritm accelerat de creştere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunităţi de dezvoltare. Astfel, eMAG va continua să susţină comerţul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienţi să economisească timp şi bani si pe antreprenori să îşi dezvolte business-ul online”, spune Tudor Manea, CEO eMAG.

Mega Image are circa 880 de magazine în România, fiind unul dintre cei mai extinşi jucători din comerţul alimentar. Lanţul este activ pe piaţa magazinelor mici, super­mar­ke­turi Mega Image şi unităţi de pro­xi­mitate modernă Shop&Go.

Grupul eMAG conţine în portofoliu brandul eMAG, retailerul online Fashion Days, magazin specializat în produse IT şi electronice PC Garage, compania de curierat Sameday Delivery, atelierul de reparaţii Depanero, agenţia de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări la domiciliu de mâncare şi alte produse tazz by eMAG şi compania de software Zitec.

***

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.