Lanţul de cafenele 5 to go intră pe piaţa bulgară printr-un parteneriat cu Minimart, reţea de magazine de proximitate cu aproximativ 200 de puncte de vânzare

Autor: Roxana Rosu Postat la 13 mai 2025 26 afişări

Lanţul de cafenele 5 to go intră pe piaţa bulgară printr-un parteneriat cu Minimart, reţea de magazine de proximitate cu aproximativ 200 de puncte de vânzare

Lanţul de cafenele 5 to go, fondat de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, intră pe piaţa bulgară printr-un parteneriat cu Minimart, reţea de magazine de proximitate cu aproximativ 200 de puncte de vânzare

Extinderea regională face parte din strategia de business a 5 to go, accelerat odată cu vânzarea, la finalul anului 2024, a pachetului majoritar de acţiuni către fondul de investiţii Accession Capital Partners şi fondul de private equity Invenio Partners.

„Accesarea pieţei de retail din Bulgaria prin parteneriatul cu Minimart deschide un nou capitol în strategia de extindere regională 5 to go şi consolidează poziţionarea brandului în Europa de Sud-Est. Vizăm o evoluţie semnificativă a segmentului retail în următorii ani, atât intern, cât şi extern, mizând pe avantajul unui portofoliu de produse variat, care a ajuns rapid în topul preferinţelor consumatorilor din România şi care, totodată, corespunde tiparelor de consum din Bulgaria şi specificului Minimart”, a declarat Dumitru Iliescu, managing director retail 5 to go.

Noul parteneriat marchează lansarea în Bulgaria a 20 de SKU-uri 5 to go, destinate consumului pentru acasă.

„Încă de la lansarea Minimart, ne-am propus să fim aproape de clienţii noştri, venind în întâmpinarea lor cu un mix de produse speciale, atent selectate, care să le ofere cel mai bun raport calitate-preţ şi o experienţă satisfăcătoare de consum.

Oferta 5 to go îndeplineşte toate aceste criterii, este extrem de versatilă şi completează excelent portofoliul nostru actual. Plănuim o creştere semnificativă a reţelei Minimart pe piaţa din Bulgaria, astfel încât să  devenim cel mai extins lanţ de magazine de proximitate la nivel regional, iar compatibilitatea strategică cu 5 to go susţine obiectivele noastre comune”, completează CEO Minimart, Dragiya N. Dragiev.

5 to go operează deja două cafenele în Bulgaria, la Ruse, şi va lansa în perioada următoare conceptul de franciză pe această piaţă, pentru a facilita atingerea targetului de 150 de cafenele deschise în decurs de câţiva ani.  

Lanţul de cafenele a fost fondat în 2015 şi a depăşit în prezent pragul de 600  de unităţi în franciză.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
cafenele,
parteneriat,
piata,
vanzare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.