HTC îl angajează pe „Iron Man” pentru o campanie publicitară de 12 milioane de dolari

Autor: Cătălina Butan Postat la 24 iunie 2013 72 afişări

Nu este niciun secret că producătorul taiwanez de telefoane mobile HTC pierde tot mai mult teren în lupta cu Samsung şi Apple, dar poate fi “Iron Man” salvarea companiei ?

HTC îl angajează pe „Iron Man” pentru o campanie publicitară de 12 milioane de dolari

Nu este niciun secret că producătorul taiwanez de telefoane mobile HTC pierde tot mai mult teren în lupta cu Samsung şi Apple, dar poate fi “Iron Man” salvarea companiei ?

Oficialii companiei par să creadă acest lucru. Potrivit unui raport Bloomberg, citat de Mashable.com, HTC l-a angajat pe  Robert Downey Jr., actorul care l-a interpretat pe Iron Man, în trilogia de filme cu acelaşi nume, pentru o campanie publicitară de 12 milioane de dolari, care va dura doi ani.

Potrivit acelorlaşi surse, Downey Jr. va avea ultimul cuvânt de spus în ceea ce priveşte elementele ce ţin de creativitate ale campaniei publicitare, inclusiv flayerele şi reclamele pentru radio şi TV.

În primele trei luni ale acestui an, HTC a înregistrat cel mai mic profit din istorie. Producătorul taiwanez a pierdut cotă de piaţă în faţa Apple şi Samsung în lupta de pe piaţa smartphone-urilor iar produsele sale nu au reuşit să trezească interesul consumatorilor. În acest context rezultatele companiei au fost sub aşteptările investitorilor.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/htc-il-angajeaza-pe-iron-man-pentru-o-campanie-publicitara-de-12-milioane-de-dolari-11012175
11012175
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.