Florian Aldea, Carpatcement: ”Un brand cu tradiţie conferă încredere şi stabilitate”

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 01 octombrie 2014 150 afişări

Doar 3-4% dintre societăţile care au intrat în procesul de privatizare cu cupoane mai există acum pe piaţă, având aceeaşi activitate, cele mai multe dintre ele având însă capital străin, estimează Mircea Coşea. ”A existat o listă cu peste 4.800 de fabrici care intrau în procesul de privatizare cu cupoane, dintre acestea 10-13% fiind considerate strategice”, spune analistul. Sensul la acea vreme era diferit de ce înţelegem acum, referindu-se la capacitatea lor de a acoperi cererea de pe piaţa internă, arată Coşea.

Umbrela multinaţionalelor a fost pentru fabricile care mai produc şi acum un colac de salvare, având acces la banii de investiţii, forţă de promovare şi pieţe mai mari. Grupul german Carpatcement Holding are în portofoliu trei fabrici de ciment pe plan local, dintre care cea de la Fieni (Dâmboviţa) este prima unitate de producţie de acest fel de pe piaţa românească, fiind înfiinţată la 1914.

”Un brand cu tradiţie conferă încredere şi stabilitate”, completează Florian Aldea, preşedinte - director general, al Carpatcement Holding avantajele unei istorii îndelungate de producţie.”Faptul că deţinem fabrica de ciment cu cea mai îndelungată istorie din România ne aduce multiple beneficii, dar şi responsabilităţi. Pe de o parte avantajele se regăsesc în renumele şi tradiţia locului, iar pe de altă parte au fost necesare investiţii majore pentru modernizare”, arată Aldea. Concret, fabrica de la Fieni, care funcţionează neîntrerupt de 100 de ani, a atras investiţii de 90 de milioane de euro, din care aproximativ 11 milioane de euro este valoarea totală a investiţiilor de mediu. ”În momentul achiziţiei fabricii, una dintre principalele instalaţii folosite în procesul de producţie a cimentului - electrofiltrul - era în funcţiune din 1974”, exemplifică Florian Aldea. Instalaţia a fost înlocuită cu una ultramodernă, printr-o investiţie de 2 milioane de euro. În plus, au fost modernizate utilajele de desprăfuire folosite în procesele de producţie, transport şi stocare a cimentului. Astfel, au fost reduse cantităţile de praf eliberat în atmosferă şi emisiile de gaze de ardere, emisii situate cu mult sub limitele maxim admisibile în conformitate cu legislaţia românească şi europeană, conform lui Florian Aldea. Deşi piaţa materialelor de construcţii este încă în contracţie, ”am reuşit să ne poziţionăm ca un brand de calitate nemţească, sinonim cu calitatea, precizia şi promptitudinea. Soliditatea unui brand care inspiră încredere şi durabilitate. Mai ales în industria materialelor de construcţii, este vitală în asigurarea continuităţii businessului şi în dezvoltarea acestuia pe termen lung”, susţine Aldea.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/florian-aldea-carpatcement-un-brand-cu-traditie-confera-incredere-si-stabilitate-13358692
13358692
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.